جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه برای مسئولین و مردم راهگشا بوده است و امروز باید بیش از پیش به این رهنمودها توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفظل مصطفایی صبح امروز در مراسم اهدای جهزیه به طلاب بسیجی مدرسه علمیه کوثر خواهران قزوین با تسلیت فرارسیدن وفات بانوی گرانقدر حضرت فاطمه معصومه(س) به بیانات شب گذشته مقام معظم رهبری در جلسه شورای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب بارها به مسئله اقتصادی کشور و تولید توجه جدی داشته اند و همیشه در بیانات خود به رفع مشکلات مردم از نظر اقتصادی توجه جدی و تاکید زیادی دارند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: به طور مشخص از ابتدا تا امروز همواره معظم له در زمان‌هایی ورود پیدا کردند که حساسیت‌هایی در ارتباط با وضعیت کشور وجود داشته است.

وی دامه داد: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همواره روشنگر راه ملت مقاوم و استکبارستیز ایران اسلامی بوده و امروز یکی از کشورهایی هستیم که زیر سایه پیروی از ولایت حرکت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: بی شک پیروزی های مداوم مردم ایران در سالیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی و ناکامی های دشمن بیش از هر چیز مدیون رهبری های امام و بعد از آن ناخدای فرزانه کشتی انقلاب، مقام معظم رهبری و حمایت قاطعانه مردم از مطالبات ایشان بوده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین فعالیت اثرگذار ملت ایران در لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص کمک های مؤمنانه بیان کرد: ویروس کرونا همیشه با ما نخواهد بود و این دوران تمام می‌شود، که چه خوب است، در چنین شرایطی به کمک نیازمندان واقعی جامعه رسیده و مشکلات آنها را حل کنیم.

وی در پایان از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار طلاب حوزه علمیه خواهران در عرصه مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha