جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مروی

حوزه/ هیچ تماس و انتقاد مردمی نسبت به عملکرد سیستمی آستان قدس نباید بدون پاسخ بماند و به درخواست‌های مردمی به درستی پاسخ داده شود و اعتقاد داریم که ما به عنوان خادمان آستان قدس باید در پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادات و مطالبات برای دیگر مجموعه‌ها الگو باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در صفحه مجازی تولیت آستان قدس رضوی آمده است:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در دیدار با مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس: سامانه تلفنی ۱۳۸ حلقه واسط بین مردم و بخش‌های مختلف آستان قدس است.

شاید اگر اشکال یا ضعفی در یک مجموعه دولتی یا خصوصی باشد، مردم خودشان را ملزم به تذکر دادن ندانند اما کوچکترین اشکالی در آستان قدس وجود داشته باشد، تذکر می‌دهند که برای ما به عنوان خادمان این آستان ملائک پاسبان بسیار با ارزش است.

ممکن است در بین پیشنهادهایی که از سوی مردم مطرح می‌شود، برخی پیشنهادها قابل اجرا نباشد، در این صورت باید این موضوع را به اطلاع مردم رساند و در مقابل از نقطه نظرات کاربردی و قابل اجرا هم استقبال کرد.

هیچ تماس و انتقاد مردمی نسبت به عملکرد سیستمی آستان قدس نباید بدون پاسخ بماند و به درخواست‌های مردمی به درستی پاسخ داده شود و اعتقاد داریم که ما به عنوان خادمان آستان قدس باید در پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادات و مطالبات برای دیگر مجموعه‌ها الگو باشیم.

اعتقاد ما بر این است که آستان قدس رضوی متعلق به مردم است، لذا به هیچ عنوان نباید نسبت به احساس مسئولیت مردم بی‌تفاوت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha