پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ در جلسه قرارگاه سلامت حوزویان و اقدامات جهادی استان تهران اعلام شد: بیش از ۸۰ طلبه جهادی در ۱۶ بیمارستان تهران فعالیت دارند و ۲۳۶ طلبه هم آموزش های لازم برای اعزام به بیمارستان ها را فراگرفته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در جلسه قرارگاه سلامت و اقدامات جهادی حوزویان استان تهران حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان بر لزوم استفاده از مشاوران قوی و زبده حوزوی و فراموش نکردن رسالت اصلی حوزه(فعالیت های فرهنگی و معنوی) در فعالیت های کرونایی تاکید کرد.

 حجت الاسلام  دانایی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از ۲۴۲ محله فعال در جبهه فرهنگی و برگزاری جلسه فرهنگی با حضور ۱۴۰ مسئول محله خبر داد.

 حجت الاسلام آشوری، جانشین مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) هم گفت: بیش از ۸۰ طلبه جهادی در ۱۶ بیمارستان تهران فعالیت دارند و ۲۳۶ طلبه هم آموزش های لازم برای اعزام به بیماستان ها را فراگرفته اند.

خانم صادقی، جانشین مدیریت حوزه علمیه خواهران تهران نیز در این جلسه از حضور ۳۵ طلبه خواهر در بهشت زهرا و ایجاد ۳ سنگ اضطراری تغسیل کرونا در بهشت زهرا (س) و اجرای طرح شفق خبر داد.

حجت الاسلام احسان بخش، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران هم در این جلسه به ارائه طرح فرهنگی به بهشت زهرا (س)، فعالیت جهادی طلاب طرح امین و هجرت و تسهیل فعالیت های آموزشی و درسی طلاب جهادگر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha