پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه دفتر تبلیغات

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه و تمام عیار با مردمی ترین نهاد جمهوری اسلامی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان نقشه راه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ‌حوزه، متن این پیام بدین شرح است:

بسیج یکی از پدیده‌های شگفت‌آور دوران انقلاب اسلامی است که با هوشیاری، دوراندیشی و درایت حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و با تدابیر و هدایت روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از اساسی‌ترین عوامل خنثی‌کننده‌ی توطئه‌های بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی است.

بسیج برخاسته از متن مردم و دارای نقش راهبردی در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی است و امروز به یک تفکر غالب و راهبردی در جهت ایثار، فداکاری و ازخود گذشتگی تبدیل شده که شهدای بزرگی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز نمونه هایی از این تفکر هستند.

پیشتازی در تمامی عرصه‌های علمی، خدمت رسانی، آبادانی و ... امروز با نام بسیج گره خورده و حضور ارزشمند بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور و یاری رساندن مومنانه به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، جلوه‌های بی بدیلی از تلاش مقدس بسیجیان را به منصه ظهور رسانده است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان نهادی انقلابی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطرۀ شهدای بسیج خصوصاَ روحانیون و مبلغان شهیدِ بسیجی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و منویات فرماندۀ معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای تجدید میثاق کرده و آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه و تمام عیار با بسیج، مردمی ترین نهاد جمهوری اسلامی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان نقشه راه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی اعلام می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha