جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس با اعلام تشکیل قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه استان، حجت الاسلام ایمنی را به عنوان به عنوان مسئول این قرارگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس، طی حکمی با اعلام تشکیل قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه استان، حجت الاسلام ایمنی را به عنوان به عنوان مسئول این قرارگاه منصوب کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فاضل ارجمند و جهادی فداکار جناب حجه الاسلام آقای مجید ایمنی«دام عزه»

با صلوات بر محمد و آل محمد و استدعا از حضرت حق جهت رفع مشکلات و بلایا، ضمن اعلام موجودیت قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه استان فارس و تقدیر و تشکر از زحمات همه جهادگران عرصه سلامت به ویژه طلاب جهادی خواهر و برادری که در این چند ماه حضور ایثارگرانه و خالصانه ای در صحنه های مختلف اجتماعی داشته اند جنابعالی را که سرشار از روحیه جهادی و مقرون به تجارب ارزشمند در خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستید را به مدت یک سال به عنوان مسئول این قرارگاه منصوب می کنم.

ساماندهی فعالیت جهادی طلاب حوزه علمیه در استان به ویژه شهر شیراز و ارتباط و هم افزایی با دیگر گروه های جهادی جهت حضور فعال و موثر در نقاط مورد نیاز مثل بیمارستان ها مورد توقع می باشد.

با توجه به اهمیت فعالیت های جهادی در بحران های مختلف به ویژه در دوره آلام و سختی های کرونایی از همه علماء، مسئولین و مردم تقاضا دارم که بیش از گذشته به کمک نیروهای جهادی در تقلیل مشکلات موجود بشتابند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha