جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: در فرهنگ اسلامی ریشه و اساس حکومت وحدت، همدلی، و هم‌گرایی مردم برای تحقق آرمان‌هایی است که رهبر دینی آن جامعه ترسیم می‌کند و ما خوشحالیم که بسیج طلاب و جامعه طلاب بسیجی خوزستان، همگی در این معنا سرآمد در کشور بوده و در کنار همدیگر به‌عنوان یک الگو حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در دیدار مسئولین نهادهای حوزوی خوزستان با فرمانده بسیج طلاب، ضمن قدردانی از اقدامات درخشان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان، اظهارداشت: امروز یکی از میراث‌های بسیار گران‌قدر حضرت امام(ره) شجره طیبه بسیج است که در همه‌ی عرصه‌ها تکیه‌گاه و پشتیبان خوبی برای انقلاب بوده و حقیقتاً یکی از شاخ و برگ‌های ارزشمند این شجره طیبه بسیج طلاب است.

وی افزود: بسیج طلاب خصوصاً در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با ایجاد انسجام بین طلاب و روحانیون بسیجی، حضور آن‌ها را در جامعه پررنگ‌تر و مؤثرتر به ملت عزیزمان نشان داده و انسجام و بالندگی خود را نیز به رخ دشمنانش بکشاند.

حجت‌الاسلام بهرام پور، با اشاره به تشکر مقام معظم رهبری از فعالیت‌های جهادی طلاب خوزستان، ابرازداشت: امروزه شجره طیبه بسیج و خصوصاً بسیج طلاب و روحانیون و بسیج اساتید توانسته‌اند با اقدامات خود لبخند شیرین و مبارکی بر لبان رهبر معظم انقلاب بنشانند و این افتخار بزرگی برای حوزه و روحانیت خوزستان است که مقام معظم رهبری آن‌ها را به‌عنوان یک قشر مؤثر و خدمتگزار برای جامعه معرفی کرده و از زحمات آن‌ها قدردانی کرده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، به بیان نقش طلاب در ایجاد فرهنگ و تمدن اسلامی پرداخت و بیان‌کرد: یکی از مهم‌ترین نقش‌هایی که حوزه می‌تواند در ایجاد فرهنگ و تمدن اسلامی ایفاء کند پایه‌گذاری «حرکات جهادی، خدمت‌رسانی، همگرایی و تعاون» است.

وی افزود: توجه مردم به‌ضرورت وحدت و همدلی از اساسی‌ترین موضوعات در حکومت اسلامی و ضرورت جامعه واحد است؛ البته منظور ما از جامعه واحد این نیست که همه دین واحد داشته باشند! بلکه به این معناست که همگی مردم برای تعالی جامعه در کنار همدیگر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، خاطرنشان کرد: در فرهنگ اسلامی ریشه و اساس حکومت وحدت، همدلی، و هم‌گرایی مردم برای تحقق آرمان‌هایی است که رهبر دینی آن جامعه ترسیم می‌کند و ما خوشحالیم که بسیج طلاب و جامعه طلاب بسیجی ما، همگی در این معنا سرآمد در کشور و در کنار همدیگر به‌عنوان یک الگو حرکت می‌کنند.

وی در پایان از زحمات فرمانده بسیج طلاب و کادر آن تشکر کرد و گفت: بنده به‌عنوان یک سرباز در خدمت شما عزیزان هستم و در حد توانم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha