شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان با تاکید بر نصب نمادی از نهج البلاغه در یکی از میادین شهر کاشان، گفت: ورودی و خروجی شهر کاشان باید به نحوی با کلمات و احادیث حضرت علی (ع) تزیین شود که گردشگران پس از خروج از این شهر جملاتی از نهج البلاغه را به عنوان سوغات همراه خودشان ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز در جلسه اعضای ستاد اجرایی پایتختی نهج البلاغه کاشان، پایتدستیابی به این جایگاه را حاصل تلاش های موسسه امیرالمومنین(ع) و از افتخارات این شهرستان دانست و گفت: امروز اثر این پایتختی را به عنوان المان و یادمان موفق تحت عنایت حضرت امیرالمومنین (ع) می توانیم در دارالمومنین کاشان مشاهده کنیم.

وی با تاکید بر معرفی و انتقال فرهنگ و سیره علوی نهج البلاغه به اقصی نقاط عالم، افزود: امیدواریم بتوانیم کاشان را به عنوان نمادی از مومنانی که به نهج البلاغه  امیرالمومنین(ع) عمل می کنند به جهانیان نشان بدهیم.

مدیر حوزه علمیه کاشان با تاکید بر نصب نمادی از نهج البلاغه  در یکی از میادین شهر کاشان، گفت:  ورودی و خروجی شهر کاشان باید به نحوی با کلمات و احادیث حضرت علی (ع) تزیین شود که گردشگران پس از خروج  از این شهر جملاتی از نهج البلاغه را به عنوان سوغات همراه خودشان ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی در پایان افزود: به دلیل  پذیرشی که اکثر ادیان از نهج البلاغه دارند باید معارف علوی بیش از پیش ترویج شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    سلام. احسنت همان دغدغه ای رو که استاد شکیبایی (زیدعزه) چند روز پیش اشاره کردند، این حرکت عالمانه هم در مسیر محقق شدن همان دغدغه است و جای تشکر دارد از مردم ولایی کاشان