جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر مدیران نهادهای حوزوی از فرمانده بسیج طلاب خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام پرچم گفت: الحمدلله اقبال بسیار بالایی از سوی طلاب مدارس علمیه خوزستان نسبت به انجام فعالیت‌های جهادی صورت گرفته و بسیج طلاب تمام توان خود را در زمینه انجام فعالیت‌های جهادی و رفتن طلاب به بیمارستان‌ها بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام بهادر پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در دیدار با جمعی از مدیران نهادهای حوزوی، اظهارداشت: اگر امروز بسیج طلاب خوزستان موفقیتی کسب کرده؛ اولاً به دلیل عنایت خداوند متعال و تلاش‌های همکاران زحمتکش بنده و ثانیاً به خاطر پیگیری‌ها و حمایت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان می‌باشد.

 وی افزود: هدف بسیج طلاب این بوده که نقش جهادی و انقلابی طلاب در جامعه را بالابرده و در این راه از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.

فرمانده بسیج طلاب خوزستان، به هماهنگی خوب میان بسیج طلاب با دیگر نهادهای حوزوی اشاره کرد و گفت: بحمدلله ثمره این هماهنگی‌ها ظهور و بروز بهتر فعالیت های جهادی طلاب در جامعه است که وقتی این اتفاق بیفتد، قدر و منزلت طلاب و روحانیون میان آحاد و اقشار جامعه به مراتب بیشتر می‌شود.

 وی در ادامه گفت: یکی از افتخارات بسیج طلاب این است که به همراه بسیج دانشجویان تنها اقشاری هستند که امام به‌طور خاص دستور تشکیل آن‌ها را داده و این نشان از جایگاه این قشر و اهمیت وظایف آن است.

حجت‌الاسلام پرچم، از اقبال خوب طلاب به انجام فعالیت‌های جهادی سخن گفت و بیان کرد: الحمدلله اقبال بسیار بالایی از سوی طلاب مدارس علمیه خوزستان نسبت به انجام فعالیت‌های جهادی صورت گرفته و بسیج طلاب تمام توان خود را در زمینه انجام فعالیت‌های جهادی و رفتن طلاب به بیمارستان‌ها بکار گرفته است. 

وی در پایان اظهارداشت: در حال حاضر طلاب و روحانیت خوزستان نزدیک‌ترین ارتباط را با بیماران کرونایی دارند و از هیچ تلاشی برای کمک به کادر درمان و پزشکی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha