جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسی

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: کرونا مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرد و جان بسیاری از آنها را نیز گرفت، اما سبب شد که روحیه جهادی مانند هشت سال دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، عصر امروز در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، در حسینیه ثارالله یزد، گفت: در شرایط کرونایی فعلی شاهد همکاری بسیار خوب از سوی مردم و اصناف هستیم که امیدواریم این مسئله به همین شکل ادامه یابد تا این بیماری منحوس هر چه سریعتر ریشه کن شود.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد اضافه کرد: سپاه الغدیر استان با همکاری بخش های مختلف برای مقابله هر چه بهتر با کرونا، طرح محله محور سپهبد شهید قاسم سلیمانی را راه اندازی کرده که امیدواریم مردم بیشترین همکاری را با این عزیزان داشته باشند.

وی به احیای روحیه جهادی در بین مردم در شرایط فعلی اشاره کرد و اذعان داشت: کرونا مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرد و جان بسیاری از آنها را نیز گرفت، اما سبب شد که روحیه جهادی مانند هشت سال دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود و همه برای کمک به یکدیگر پیشقدم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم اشاره کرد و گفت: مردم در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند که انتظار می رود بیشتر شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha