جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ امام جمعه مهریز از توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد،همزمان با ایام هفته بسیج و سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و کمک به نیازمندان، ششمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مهریز اجرا شد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام جمعه مهریز در حاشیه اجرای رزمایش، گفت: با همت و تلاش ناحیه مقاومت بسیج، قرارگاه رزمایش مواسات وکمک های مردمی ششمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با ایام هفته بسیج  اجرا شد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش تعداد بالغ بر ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۴۰۰ هزار تومان تهیه گردیده که هر بسته شامل ده قلم جنس از جمله برنج، حبوبات، روغن، گوشت، پنیر، ماکارونی و... می‌باشد و در اسرع وقت توسط پایگاه های مقاومت بسیج بین خانواده های بی بضاعت شهرستان توزیع خواهد شد.

 امام جمعه مهریز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد رزمایش بیان کرد: این مرحله از رزمایش به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و در قالب کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد در کنار دیگر فعالیت های فرهنگی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه کم کردن مقداری ولو ناچیز از آلام و مشکلات خانواده های نیازمند که در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری دچار آسیب شده اند خواهد بود و امید است به یاری حق تعالی این رویه همچنان ادامه داشته باشد و شاهد کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند و آسیب دیده جامعه باشیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha