پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی

حوزه/ مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: طلاب در اوج بحران کرونا برای خدمت به بیماران از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ‌حوزه، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی در میزگرد خدمات گروه‌های جهادی در مقابله با بیماری کرونا که در دفتر پایگاه خبری قم فردا برگزار شد، اظهار داشت: طلاب جهادگر از همان روزهای نخست وارد عمل شدند و در کنار بیماران کرونایی قرار گرفته‌اند تا بتوانند در خدمت‌رسانی به آن‌ها یاری‌رسان کادر درمان باشند.

وی ادامه داد: در این مسیر موضوع مهم بیماریابی است که گروه‌های جهادی وارد عمل شدند و توانستند در این زمینه نیز موفق عمل کنند.

حجت‌الاسلام خوئینی افزود: علاوه بر این در همین دوران بیش از ۲۰ هزار خانواده را از حیث فقر و بیماری بررسی کرده و کمک‌های متنوعی را به آن‌ها ارائه دادیم.

وی ادامه داد: از ابتدا تاکنون ۷۰۰ نیرو برای حضور در گروه‌های جهادی ساماندهی کرده‌ایم و هم‌اکنون هم حدود ۱۰۰ نفر خواهر و برادر در بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام خوئینی به حضور انقلابی بسیجیان در بیمارستان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای جهادی به فرمان رهبر انقلاب در بحران‌ها حرکت می‌کنند و هرکجا که ترسی باشد ورود پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در روزهای اول که ما وارد بیمارستان‌ها شدیم ترس از ابتلا به این بیماری در کل جامعه وجود داشت و این جهادگران بودند که دل را به دریا زدند و به یاری بیماران و کادر درمانی شتافتند.

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه تأکید کرد: طلاب در همان زمان برای خدمت به بیماران از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی بیان داشت: همین حضور خالصانه و مخلصانه موجب تغییر نگرش نسبت به طلاب در جامعه شد که در واقع از این مهم می‌توان به‌عنوان یک تبلیغ علمی یادکرد.

حجت‌الاسلام خوئینی تأکید کرد: اینجا میدانی بود که طلبه‌های انقلابی خود را نشان دادند که به‌مانند زمان‌های بحران در کنار مردم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha