چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حسن زاده

حوزه/ مدیر موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان با تاکید بر ضرورت راه اندازی دبیرخانه پایتختی نهج البلاغه کاشان در خارج از کشور، گفت: آن طور که خارجی ها پایتختی نهج البلاغه کاشان را می شناسند، در داخل نمی شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده، مدیر موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان، پنجشنبه ۶ آذرماه، در جلسه اعضای ستاد اجرایی پایتختی نهج البلاغه کاشان، پایتختی نهج البلاغه را یک بحث تخصصی دانست و گفت: با گذشت دو ماه از پایتختی نهج البلاغه کاشان هنوز بنرهای پایتختی نهج البلاغه در این شهر بالا نرفته است.

وی ادامه داد: گرچه موسسه امیرالمومنین(ع) کارهای خوبی در زمینه نهج البلاغه  طی دو ماه گذشته انجام داده است، ولی هنوز بوی غربت به مشام می رسد.

مدیر موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان به راه اندازی مدارس شبانه روزی نهج البلاغه با تحت پوشش قراردادن ۳ هزار دانش آموز کاشانی اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد مردم از راه اندازی مدارس شبانه روزی نهج البلاغه راضی بودند.

حسن زاده با اعلام این که طی ۷ ماه گذشته موسسه امیرالمومنین(ع)، درس های نهج البلاغه را در ۱۵ مسجد شروع کرده است، افزود: ۸ دقیقه بین نماز درس نهج البلاغه در مساجد به مردم  ارائه می شود.

وی، برگزاری مسابقه مجازی در سطح کشور با تولید متحوا در قالب های متفاوت گرافیکی، تولید کلیپ و تیزر معرفی کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه، ساخت کلیپ تطبیق مسائل روز با نهج‌البلاغه، تهیه کلیپ مصاحبه با حفاظ و پرسش از تاثیر نهج البلاغه  در سبک زندگی شان، ساخت موشن گرافیک و انیمیشن دو بعدی، پوستر از حکمت ها، تولید یک مجله دیجیتالی از دارالمومنین کاشان  و تولید محصولات فرهنگی و تربیت ۲۰۰ حافظ نهج البلاغه را از دیگر فعالیت های موسسه امیرالمومنین(ع) اعلام کرد.

مدیر موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان با  تاکید بر ضرورت راه اندازی دبیرخانه پایتختی نهج البلاغه کاشان در خارج از کشور، خاطرنشان کرد: آن طور که خارجی ها  پایتختی نهج البلاغه کاشان را می شناسند، در داخل نمی شناسند، لذا از رسانه ملی  انتظار داریم کلیپ های سه دقیقه ای نهج البلاغه را پخش کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha