سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ بصیرت حاج قاسم از او یک انسان فهیم، به دور از مسائل حزبی و جناحی، بی حاشیه و محور وحدت ملی و منطقه ای ساخته بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، وحیده محمدلو، پنجشنبه ۶ آذر ماه، در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، به تبیین ویژگی های مکتب سردار سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: داشتن ایمان قوی و راسخ به حضور الله در زندگی از مهم ترین خصوصیات سردار سلیمانی بود و همین اخلاص و خدا محوری به کارهای حاج قاسم برکت ویژه داده بود و باعث تاثیر گذاری عمیق فعالیت ها و محبوبیت وی در دل های همه مردم شده بود .

وی عشق به اهل بیت را دومین ویژگی سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: علاقه وافر به اهل بیت(ع) در حالات معنوی شهید سلیمانی و مناجات ها و نیایش های عاشقانه او مشهود بود و همین عشق باعث شده بود که هر جا خطری را متوجه حرم های اهل بیت(ع) می دانست حضور پیدا کرده و دفاع می کرد. در وصیت نامه حاج قاسم هم این عشق را می توان مشاهده کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، ولایت مداری و عشق به ولایت و امام خامنه ای را سومین خصوصیت سردار سلیمانی عنوان کرد و ادامه داد: رابطه سردار سلیمانی با رهبر معظم انقلاب، رابطه مرید و مرادی بود.

وی اضاف کرد: سردار سلیمانی در وصیت نامه خود به علمای اسلام خطاب می کند که من حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را مظلوم و تنها می بینم و نیازمند همراهی و کمک شماست. رهبر انقلاب هم بارها قبل از شهادت و بعد از شهادت حاج قاسم با عناوین مختلف از جمله چهره بین المللی مقاومت و... از سردار یاد کرده اند.

محمدلو بیان داشت: شهادت طلبی و عشق به شهادت و علاقه ویژه به شهدا و فرزندان آن ها چهارمین خصوصیت بارز سردار سلیمانی بود. وجود بصیرت در حاج قاسم از او یک انسان فهیم، به دور از مسائل حزبی و جناحی، بی حاشیه و محور وحدت ملی و منطقه ای ساخته بود.

وی، مردمی بودن و علاقه مندی به نظام اسلامی و مردم را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی هیچ وقت از دشمن نترسید و با همین روحیه، عزت ملی ایران را به رخ جهانیان کشید.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha