جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: تورم و گرانی در کنار کرونا بی گمان وضعیت بسیار نامناسبی برای یکایک افراد جامعه به دنبال خواهد داشت، لذا مسوولان باید نهایت دقت خود را داشته باشند تا بیشتر از این بر اقشار آسیب پذیر جامعه فشار وارد نیاید.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بیش از ۱۰ ماه است که جامعه ما به نوعی درگیر بیماری کرونا شده است و این بیماری خسارت های زیادی هم در بُعد جانی و هم مالی به دنبال داشته است.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: با این وجود باید اذعان کرد که کم کاری هایی در این میان مشاهده می شود که همین اهمال کاری ها زمینه ساز ایجاد برخی از مشکلات در سطح کشور به ویژه کردستان و شهرستان های تابعه شده است.

این عالم اهل سنت ادامه داد: متاسفانه دولتمردان برنامه‌ای منسجم برای مبارزه با کرونا و ترمیم چهره زخم دیده جامعه در دستور کار ندارند که این خود می تواند در تشدید بیماری کرونا و وضعیت نابسامان بسیار تأثیرگذار باشد.

ماموستا خدایی عنوان کرد: زمانی که کرونا در جامعه به حالت یک اپیدمی درآمد، باید مسئولان و دولتمردان تمهیدات لازم را می اندیشیدند، ولی متاسفانه در کنار شیوع کرونا شاهد شیوع تورم در بازار هستیم.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: تورم و گرانی در کنار کرونا بی گمان وضعیت بسیار نامناسبی برای یکایک افراد جامعه به دنبال خواهد داشت، لذا مسئولان باید نهایت دقت خود را داشته باشند تا بیشتر از این بر اقشار آسیب پذیر جامعه فشار وارد نیاید.

وی با اشاره به اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را در کردستان عملا به تعطیلی کشانده است، بیان کرد: بسیاری از بازاریان، کسبه، دستفروشان و... بر اثر کرونا، گرانی های افسارگسیخته و نبود نظارت ها بخش اعظمی از درآمد خود را از دست داده اند که دولت باید در این زمینه چاره اندیشی کند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بی تفاوتی برخی از مردم در قبال کرونا، عنوان داشت: کرونا با کسی شوخی ندارد و هر کسی در معرض ابتلا به این ویروس است، بنابراین عقل سلیم حکم می کند که در این باره تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha