شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانه امن

حوزه/ بر اساس تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته از سوی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، در بین سریال های فعلی تلویزیون، "خانه امن" محبوب ترین سریال از نگاه مخاطبان رسانه ملی است.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، در حالی که هنوز بیش از ۲۵ قسمت از این سریال موفق و جذاب باقی مانده، "خانه امن" به کارگردانی احمد معظمی توانسته با کسب بیش از ۳۶ درصد مخاطب عنوان پربیننده‌ترین سریال این روزها و به معنای درست تر، این شب های تلویزیون را از آن خود کند.

این سریال ۵۰ قسمتی که از دهم آبان ماه به روی آنتن رفته، طی این مدت توانسته رضایت ۸۹ درصد از بینندگان را در حد «زیاد» کسب کند.

در همان روزهای نخست پخش این سریال به این نکته اشاره کردیم که تولید سریال هایی با موضوع استراتژیک از جنس همین سریال و "گاندو" باعث جذب مخاطب انبوه به رسانه ملی می شود و نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات صدا و سیما، به خوبی مؤید این گفته است.

البته همان طور که پیشتر نیز اشاره شد، "خانه امن" با وجود نقاط قوت قابل توجه از برخی ضعف ها و نقص ها نیز به خصوص در ریتم برخی قسمت ها و همچنین ایفای نقش برخی بازیگران، رنج می برد اما در رویکرد و نگاهی منصفانه باید گفت که این مجموعه در ماه های اخیر یکی از بهترین سریال های جدید کل شبکه های تلویزیون بوده است.

به هر صورت بسیار خرسندیم از این که مسئولان بلندپایه رسانه ملی پس از سال ها غفلت یا تغافل، به اهمیت و لزوم پرداختن به موضوعات و مسایل استراتژیک همچون بحث مقابله با داعش و جریان ضد انقلاب و نیز مبارزه با مفاسد اقتصادی پی بُرده و علیرغم کمبود مشهود بودجه ها، حمایت های خود را به طور نسبی در این باره انجام می دهند.

ناگفته پیداست که به دلیل شرایط خاص کشور و تحولات منطقه ای، دست ما از حیث سوژه و موضوع جذاب برای تولید فیلم و سریال در این مسایل، بسیار باز است، منتهای مراتب تولید فیلم و سریال در این زمینه ها باید توأم باشد با رویکرد و پرداخت حرفه ای به موضوعات به خصوص از منظر فیلمنامه قوی و جذاب تا میلیون ها مخاطب بالقوه تلویزیون را با خود همراه سازد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Meysam IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    همش تبلیغاته کل فیلم ۵ دقیقه نیست واقعاخجالت داره
  • مصطفی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام با تشکر از سریال خوبتون.فقط یه نظر بدم.اوایل خیلی خوب بود الان همش داره وقت سریال با حاشیه ها میگیره خیلی بد شده.خیلی داره کند پیش میره .یجوری که ادم خوابش بگیره .ممنون