جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گله دار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دار به تشریح برنامه های این مدرسه علمیه در هفته بسیج پرداخت.

معصومه محمودی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در هفته بسیج اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج، مدیر و جمعی از کارکنان این مدرسه علمیه با خانواده معزز شهید یوسف مظاهری دیدار و با مادر، همسر و برادر  این شهید گفتگو کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر فال با حضور جمعی از طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهر گله دار به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر گله دار تصریح کرد: آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهرشهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور امام جمعه اهل تشیع و تسنن در راستای تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز برگزار شد.

وی در ادامه افزود: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام گنجی امام جمعه، شیخ نوری امام جمعه اهل تسنن و برخی از مدیران شهری جهت برپایی هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج انجام شد.

محمودی به دیگر برنامه های اجرایی هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: اجرای کمک های مومنانه، دیدار با خانواده شهدا، توزیع تراکت و عکس نوشته در رابطه با مسائل بهداشتی و سلامت مردم، اجرای مسابقات مختلف در فضای مجازی با رویکرد سلامت جامعه و مردم را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: به منظور ارج نهادن و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور ایران اسلامی طلاب و استادان مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهر گله دار کلیپ، عکس نوشته، شعر، متن ادبی، استیکر و پیامک های تبریک در فضای مجازی ارسال کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha