سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هفته بسیج

حوزه/ نشست «رسالت بسیج در تحقق اهداف بیانیه‌ گام دوم انقلاب» به همت مدرسه علمیه رضویه بیرجند، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند،حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی مسئول نمایندگی سیاست‌گذاری ائمه جمعه در  خراسان جنوبی در ابتدای این نشست، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که با بهره گیری از آیات قرآن آسایش در امور مادی و آرامش در امور معنوی، معنای صحیح از وضعیت مطلوبی است که همه انسان ها به دنبال آن هستند.

وی ادامه داد: ایجاد حکومت اسلامی که متوقف بر وجود امام، وجود مردم و ارتباط نزدیک مردم با همدیگر و مردم با امام، برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز ضروری است.

مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان‌جنوبی با  اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با نگاه دقیق به این بیانیه راهبردی‌ و راهگشا، متوجه می شویم که یکی از اهداف اصلی بیانیه مذکور، تحقق همدلی و نزدیکی مردم با همدیگر و امام جامعه است.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی عنوان کرد: کسب بصیرت توسط طلاب بسیجی در مرحله اول جزو ضروریات بوده و در مرحله بعد نیز این عزیزان بایستی برای تحقق همدلی امام و امت بصیرت افزایی کنند.

وی همچنین با اشاره به وجود فاصله و شکاف طبقاتی در جامعه، بیان کرد: وجود مشکلات موجود در جامعه اعم از مادی و معنوی از مهم ترین دلایل ایجاد این فاصله هستند که نباید از اهمیت آن غفلت شود.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگداری ائمه جمعه‌ در خراسان‌جنوبی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت در جامعه، ابراز کرد: طلاب بسیجی می‌توانند با ایجاد امید و نشاط برای مردم، در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب کوشا باشند.

انتهای خبر/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha