جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محسن فخری زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین استوار طی پیامی، شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، طی بیانیه ای شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ. (سجده۲۵)

بار دیگر دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار از آستین جنایتکارانی انسان نما بیرون آمد و فرزند رشید ملت را در خون خویش غلطاند.

شهید دکتر محسن فخری زاده رضوان الله تعالی علیه فقط یک مدیر خدوم و زحمتکش نبود بلکه دانشمندی از جنس مردم بود که عمر خود را صرف خدمت به پیشرفت، عزت و استقلال کشور خود نمود و البته در راه ارزش های والای الهی و انسانی این، نه اولین شهادت است و نه آخرین آن خواهد بود.

مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان فارس شهادت این دانشمند و مدیر فداکار را محضر مبارک مقام معظم رهبری و به پیشگاه مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و این جنایت ضد بشری را که سر پنجه های سرویس جاسوسی اسرائیل در آن نمایان است را محکوم می کنند و از مسئولان امر می خواهند که ضمن حراست بیشتر از ظرفیت های کشور با سرعت عملی رعد آسا و شدت برخوردی آتشین انتقام خون این شهید عزیز را از دشمنان ددمنش بگیرند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha