جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد احمد عابدی

حوزه/ علامه کلب صادق که از خانواده علم و اجتهاد بوده، خود عالمی وارسته و خدوم بود و در جهت وحدت و یکپارچگی مسلمانان عزیز و مردم شریف هند زحمت زیادی متحمل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت درگذشت دکتر کلب صادق نقوی از رهبران برجسته مسلمانان و شیعیان کشور هندوستان، در صفحات مجازی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عابدی پیامی از سوی وی منتشر شده است. متن این پیام بدین شرح است:

پیام تسلیت  استاد عابدی به مناسبت  ارتحال حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلب صادق نقوی.

بسم الله الرحمن الرحیم

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء»

با کمال تأسف و تحسّر خبر ناگوار رحلت جناب علامه حجة الاسلام و المسلمین آقای دکتر سید کلب صادق نقوی قدس الله نفسه الزکیة را شنیدم.

ایشان که از خانواده علم و اجتهاد بوده، خود عالمی وارسته و خدوم بود و در جهت وحدت و یکپارچگی مسلمانان عزیز و مردم شریف هند زحمت زیادی متحمل شد و در عرصه تبلیغ، تدریس، تعلیم و تربیت و ترویج فرهنگ و ارتقای سطح علمی طلاب عزیز و جوانان و بویژه در جهت زعامت پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام و نیز سرپرستی ایتام و کودکان بی بضاعت منشأ خدمات زیاد بود.

اینجانب این ضایعه مولمه را به امام زمان ارواحنا فداه و مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه و به همه شیعیان داغدار هند تسلیت گفته و به فرزندان و خانواده محترم آن مرحوم ضمن عرض تسلّی و تعزیت برای آنان اجر و صبر از خداوند متعال مسألت نموده و رحمت و مغفرت و علوّ درجات را برای آن مرحوم از درگاه الهی می طلبم.

والسلام علیه یوم ولد و یوم توفی و یوم یبعث حیاً.
احمد عابدی
۱۳۹۹/۹/۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha