جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: به یقین علوم باقیمانده شهید محسن فخری زاده چراغ روشن حرکت پویا تر دانشمندان و صاحب نظران کشورمان خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین  منصور فرجی، طی پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت:

در  این  پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

همای شهادت که هدیه ای آسمانی برای اوج معراجی بندگان خاص خداست این بار و در سال روز شهادت شهید عارف و دانشمند هسته ای مجید شهریاری بر شانه مردی نشست که چهل سال رشادت و ایثار و شجاعت و بالندگی و افتخار علمی و عملی را در پرونده خود با تنی خونین به محضر الهی برد تا سند دیگری برای عظمت علمی و فناوری ایران اسلامی باشد و گواه بر اینکه راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و همیشه این خون شهیدان بوده است که درخت بارور انقلاب را تنومندتر و دشمن هراس کرده است. به یقین علوم باقیمانده شهید محسن فخری زاده  چراغ روشن حرکت پویا تر دانشمندان و صاحب نظران کشورمان خواهد بود.

مدیران، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه منطقه کاشان این عروج را به محضر امام عصر (عج) و امام فرزانه انقلاب و تمامی همکاران و خانواده معظم این عزیز معراجی تبریک و تسلیت گفته و برایش حشر با اولیای حق را آرزو دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha