جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید محسن فخری زاده

حوزه / تنی چند از مسئولان آذربایجان شرقی، شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده را تسلیت گفتند و تصریح کردند: مجازات سنگینی در انتظار آمران و عملان جنایت تروریستی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در پیام های جداگانه ای، شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.

متن پیام فرمانده سپاه عاشورا:

بار دیگر رژیم منحوس صهیونیستی، خباثت خود را علیه جریان علمی کشور نشان داد و دانشمند برجسته‌ ایران اسلامی به دست عوامل تروریستیِ رژیمِ بزدل اسرائیل به شهادت رسید.

 بی‌تردید، خدمات شایان و نوآوری‌های بی‌بدیل دانشمند شهید در عرصه‌های هسته‌ای، پژوهشی و صنایع راهبردی، مبنای جهش و پیش‌تازی‌های علمی کشور خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از پاسداران عاشورایی آذربایجان‌شرقی، شهادت پاسدار رشید اسلام دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّ ظلّه العالی)، خانواده بزرگوار شهید و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 بدخواهان خبیث به ‌ویژه عاملان این جنایت بدانند که انتقام و مجازات سنگینی در انتظارشان است و دست انتقام خداوند بر سر آنان فرود خواهد آمد.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

متن پیام  استاندار آذربایجان شرقی بدین شرح است:

امروز بار دیگر یکی از دانشمندان برجسته و مدیران مدبر صنعت دفاعی کشور مورد کینه تروریست‌ها و دشمنان دیرینه پیشرفت و رفاه ایران قرار گرفت و به شهادت رسید.

هنوز دشمنان کوردل و استکبار جهانی در این چهار دهه نفهمیده‌اند که چنین جنایت‌های بزدلانه و مذبوحانه‌ای نخواهد توانست ذره‌ای در عزم پولادین مردم ایران و مسیر پیشرفت آنان خللی ایجاد کند و به یقین راه راستین این دانشمند برجسته توسط همقطاران و جوانان این مرز و بوم ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت این دانشمند برجسته را به پیشگاه ملت قهرمان ایران و محضر مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت می‌گویم.

متن پیام امام جمعه سراب:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

در آخرین روزهای هفته غرورآفرین بسیج و در سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید شهریاری بار دیگر دستان پلید جنایتکاران تروریسم به خون پاک دانشمند هسته‌ای و موشکی و معاون وزارت دفاع ایران سردار سرافراز دکتر محسن فخری زاده آغشته شد.

یقیناً تروریست های کوردل از سر استیصال و به بن بست رسیدن این ظلم نابخشودنی را انجام دادند، ولی بدانند این خونهای پاک  انقلاب ما را بیمه می‌کند و عزم  فرزندان ولایت فقیه را برای پیشرفت و قدرتمند شدن جزم خواهد کرد.

اینجانب از طرف مردم شریف، علمای بزرگوار، حوزه‌های علمیه و همه جوانان غیرتمند و انقلابی شهرستان‌سراب شهادت این فرهیخته گرامی و یار و یاور انقلاب را به محضر مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و عموم امت حزب الله و خانواده داغدیده آن سردار شجاع صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم و امیدوارم و انتظار دارم فرماندهان شجاع و مدیران امنیتی عاملان و آمران را شناسایی و انتقام سختی از آنان بگیرند.

علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب

گفتنی است، شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس مرکز پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع کشورمان عصر دیروز توسط عوامل کوردل استکبار در حوالی شهر دماوند به فیض شهادت نائل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha