شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید محسن فخری زاده

حوزه/ نهادهای حوزوی و فرهنگی کهگیلویه و بویر احمد در پیام های جداگانه ای با تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، تصریح کردند: راه شهید فخری زاده با قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، نهادهای حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد در پیام های جداگانه ای با تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، تصریح کردند: به کوری چشم آمریکا و صهیونیست ها را شهید فخری زاده با قدرت ادامه خواهد یافت و  مسیر رشد علمی و دفاعی کشور هرگز متوقف نخواهد شد.

پیام مرکز خدمات حوزه علمیه استان:

 خبر ترور ناجوانمردانه بزرگ دانشمند عرصه دفاعی و هسته‌ای ایران اسلامی و همیشه سرافراز ،توسط پست‌ترین ایادی استکبار جهانی، قلب هر انسان آزاده‌ای را محزون و اندوهگین ساخت.

شهید محسن فخری زاده، ابردانشمند بزرگی که سال‌های سال، برای اقتدار دفاعی و هسته ای ایران اسلامی تلاش کرد و در آخر نیز اجر خود را با رسیدن به فیض عظیم شهادت، از خداوند متعال دریافت نمود.

گرچه ظاهراً دشمنان کور دل این ملت در طبل شادی می‌کوبند، اماباید بدانند این ملت، ملت شهادت است . قطعا به فضل الهی خون این دانشمند فرزانه، درخت رویش‌های انقلاب را پربارتر وابرمردان این مرز و بوم، منتقم سخت آن شهید گرانقدر و دیگر شهدای راه اقتدار این ملت خواهند بود.
 شهادت متفکر و دانشمند فرهیخته ی انقلاب، شهید محسن فخری زاده را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم امام عصر (ارواحنا فداه)،  رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

پیام تسلیت حوزه علمیه دهدشت:

 بار دیگر دام های پوسیده شیطان، ابلیس صفتان را رسوا ساخت و حقیقت را آشکار. این وعده الهی است: آنان که مجاهدانه در راه خدا گام بر می دارند، پاداش نیکو می گیرند و آنان که مقاومت می کنند، به نصرت الهی، ظفر می یابند.

 شهادت دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده ، تأییدی بود بر آنچه امام خامنه ای فرمودند که ما را به آزمودن دشمن، نیازی نیست. 
خدا را شکر که نورهای آسمان شهادت، مسیر هدایت که راه مجاهدت، مقاومت و قدرتمند شدن است را نورانی  و نور افشانی می کنند و حجت را بر تمامی غرب زدگان و بزدلان و منافقان تمام می کنند.

 شهادت سرباز اسلام و دانشمند فرهیخته ی هسته ای ایران عزیز و مظلوم، جناب دکتر محسن فخری زاده را، به امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت سرافراز ایران تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند مقتدر و منتقم، صبر برای بازماندگان و هلاکت و خذلان برای زمینه سازان، عاملان و آمران این جنایت خواهانیم.


پیام تسلیت سازمان بسیج و طلاب روحانیون:

ترور ظالمانه و ناجوانمردانه دانشمند بزرگ کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهید دکتر فخری زاده را به ملت شریف ایران و جامعه ی روحانیت وبسیجی تسلیت می گوییم، و از خداوند متعال برای این شهید گران قدر علو درجات خواستاریم.

اما در ایامی که به نام هفته بسیج مزین است، گلی از بوستان رشادت به دست صهیونیسم کوردل ترور شد و به شهادت رسید تا این انقلاب قدرتمند تر از پیش شود. وچه زیبا فرمود امام شهیدان که: مارا بکشید ملت ما بیدار تر میشود.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند.

دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت کهگیلویه:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. «وَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدَیٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ۙ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ»(هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی. بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.)

در آستانه سالگرد ترورمذبوحانه مالک اشتر انقلاب اسلامی، سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند نامدار و فخرآفرین هسته‌ای کشورمان شهید شهریاری بار دیگر دست مزدوران تروریست و حامیان آنها به خون یکی دیگر از بزرگمردان این خطه و دانشمندان هسته‌ای کشورمان آلوده گردیده است

دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کهگیلویه ضمن محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به ساحت مقدم امام زمان (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) ، مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایت مدار شهرستان کهگیلویه و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

این اتفاق تلخ حاصل باور غلط دشمن در جلوگیری از پیشرفت علمی انقلاب اسلامی است و با این اقدامات ضد انسانی سعی در خاموش کردن این مشعل هدایت بخش می نمایند لیکن نمی دانند «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت)

قطعاً راه شهید محسن فخری زاده با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد وخون پاک و به ناحق ریخته آن شهید عزیز مسیر علم و پیشرفت را در جمهوری اسلامی و در میان همه طالبان علم و آزادی‌خواهی تسهیل خواهد کرد.

بی شک حق جمهوری اسلامی ایران برای برخورد شدید با عاملان این ترور بزدلانه و انتقام از ایادی و حامیان بیرونی آنها بالاخص آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در هر زمان و هر مکانی که مصلحت بداند محفوظ است.

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»(البته ما از بدکاران انتقام خواهیم گرفت)

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد:

ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یک بار دیگر واقعیت‌های تلخ و غیر قابل انکار تحولات منطقه را آشکار نمود.

جنایت روز جمعه نشان از عمق نگرانی و خطری است که تروریست‌های غاصب صهیونیستی و هم پیمانان شرور آنها در آمریکا و کشورهای منطقه به خوبی آن را احساس کرده و تمام توان خود را در ایجاد شرایط جدید و کاستن از عمق ناکامی‌های آینده به کار بسته و از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

ملت شهید پرور ایران قوی‌تر از قبل پای انقلابی که با خون عزیزانشان به این مرحله رسیده است خواهند ایستاد و قلوب اندوهگین این ملت با چیزی جز انتقام قاطعانه التیام نخواهد یافت، ضمن انتقام باید روشن گردد چه اقداماتی و چه کسانی باعث چنین اندوهی گشتند که یقینا باید محاکمه و مجازات گردند، ما این جنایت را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

دشمنان قسم خورده و کوردل ملت ایران بدانند که با شهادت دانشمندان علمی کشورهمچون شهیدان والا مقام فخری زاده، شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد و احمدی روشن ها، مسیر رشد و استقلال و مقاومت ملت اسلامی ایران هرگز متوقف نخواهد شد، بلکه زمینه رشد و بالندگی تربیت شدگان مکتب این شهیدان در عرصه های علمی، نظامی، هسته ای و دفاعی با سرعتی بیش از گذشته پیش خواهد رفت و با تقویت جریان مقاومت در منطقه، انتقام سختی در انتظار صهیونیست بین الملل و جریان های تکفیری و عاملان و آمران منطقه ای این اقدام وحشیانه و تروریستی خواهد بود.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، شهادت این مجاهد عزیز را به ساحت حضرت ولی عصر ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) و نایب ایشان امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد با تمام توان در جهت تحقق اهداف این شهید بزرگوار به تربیت نسل پیشگامان تمدن نوین اسلامی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

عقیدتی سیاسی تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

بار دیگر اوج خباثت، عداوت و کینه‌توزی دشمنان قسم خورده مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترور شوم دانشمند فرهیخته کشورمان دکتر محسن فخری زاده نمایان شد که این شهید بزرگوار به جمع یاران شهیدش پیوست.

شهادت دانشمند گرانمایه و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید دکتر محسن فخری زاده که به دست عناصر کوردل تروریست  به فیض عظیم شهادت نایل آمد، سبب تأثر و تألم فراوان همگان گردید.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند فرهیخته به مقام معظم رهبری، خانواده این شهید  والا مقام و ملت شریف ایران، انتقام سخت خون این شهید را اضمحلال زودتر  و فروپاشی رژیم‌های استکباری آمریکایی و صهیونیستی می‌دانم و دستگاه های اطلاعاتی امنیتی مرتبط، باید هوشیارتر از قبل  عمل کرده تا شاهد  چنین حوادث تلخی درسطح جامعه اسلامی نباشیم.             

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha