جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز طی پیامی گفت: ترور بزدلانه که با دستان جنایتکارانه شبکه‌ صهیونیستی تروریزم بین‌الملل دولتی صورت گرفت نشانه‌ به بن‌بست رسیدن استکبار جهانی در مقابل پیشرفت های علمی ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از شیراز، جامعه روحانیت شیراز طی پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت شخصیت نخبه‌ شهید والا مقام دکتر محسن فخـری زاده دانشمند هسته ای ایران اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید و اندوه دیگری بر دل مردم صبور و دوستداران جمهوری اسلامی گذاشت.

این ترور بزدلانه که با دستان جنایتکارانه شبکه‌ صهیونیستی تروریزم بین‌الملل دولتی صورت گرفت نشانه‌ به بن‌بست رسیدن استکبار جهانی در مقابل پیشرفت های علمی کشور بوده و صرفاً جهت انتقامجویی از ملت عزیز ایران است.

جنایتکاران تصور می کنند با ترور دانشمندان کشور می توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این مرز و بوم ایجاد نمایند ولی با حول و قوه الهی ان‌شاءالله در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت.

استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و دولت نامشروع اسرائیل و اذناب خود فروخته در منطقه و وابستگان دل بسته داخلی بدانند که با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان نه تنها مانعی برای رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش ایجاد نخواهند نمود بلکه عزم و اراده جوانان را برای تداوم افتخار آفرینی در میدان های علمی چندین برابر خواهد نمود و در راهی که با همت و عزم این شهداء عزیز رونق یافته خللی وارد نخواهد شد و به فرمایش امام راحل عظیم الشأنمان هر چه ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود، و این اطمینان را به آنان خواهیم داد که این جنایت بی جواب نخواهد ماند.

جامعـه روحانیت شیـراز ضمن محکوم نمودن شدید این جنایت ناجوانمردانه و خصمانه ، شهادت این دانشمند هستـه ای را به محضـر مقام معظم رهبـری حضـرت آیت الله العظمی امـام خامنـه ای مدظله العالـی، خانواده معزز این شهید والامقام، جامعه علمی و هسته ای کشور و عموم مردم انقلابی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال جهت شهید عزیزمان علو درجات و حشر با اولیاء الهی را مسئلت می نماید. والسلام

جامعـه روحانیت شـیراز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha