پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سادات

حوزه /نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ عنوان از انتقام این دانشمند هسته‌ای نمی‌گذریم و رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سختی باشد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده مردم  کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور و از خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، را تسلیت گفت.

متن پیام در ادامه می آید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

‌شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای و موشکی ایران نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از قدرت فناوری و تکنولوژی ایران ترس و واهمه دارد که مذبوخانه، ترور علم، ذهن و مغز را انجام می‌دهد تا بتواند از ترس و واهمه‌ای که در دل او وجود دارد، رهایی پیدا کند.

‌غافل از اینکه خون شهید فخری زاده و شهدای هسته‌ای همچنان جوشان است و این پرچم بر زمین نمی‌ماند و جوانان کشور ما در عرصه‌های علمی، این مسیر درخشان را پُرقدرت‌تر از گذشته پیش می‌برند و هیچ وقت از این ترس و لرزشی که بر اندام رژیم صهیونیستی هست، کاسته نخواهد شد و تا نابودی آن رژیم پیش خواهد رفت.

‌خون شهید فخری زاده این پیام را برای دشمنان جمهوری اسلامی دارد که جمهوری اسلامی تا پای جان و با تمام توان خود، پای استقلال، هویت و اقتدار نظام اسلامی‌اش ایستاده و تمام تلاش خود را حوزه علمی کشور به کار می‌برد برای اینکه بتواند امنیت جمهوری اسلامی و توانمندی‌های علمی را در اختیار ایران اسلامی قرار بدهد.

‌اینجانب شهادت افتخار آمیز این دانشمند عزیز را به جامعه علمی کشور تسلیت می‌گویم. خون این شهید برای جامعه‌ی علمی ما این رسالت را ایجاد می‌کند که تمام تلاش خودشان برای زنده ماندن نام شهدا و هدر نرفتن خون شهدا انجام بدهد و تمام هم و غم خود و تمام توان خود را به کار برد تا راه این شهدای عزیز را ادامه بدهد.

‌قطعا خون این شهیدان، درخت علم و فناوری به خصوص در حوزه هسته‌ای کشور را باورتر خواهد کرد و ان‌شاء‌الله جوشش این خون باعث نابودی و از بین رفتن رژیم کودک‌کش و نامشروع اسرائیل خواهد شد و انتقام سختی ان‌شاء‌الله از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد. رژیم صهیونیستی منتظر ضربه مهلکی باشد که به زودی از نظام جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد. به هیچ عنوان از انتقام این دانشمند هسته‌ای نمی‌گذریم و رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سختی باشد. ان‌شاءالله.

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد

نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل و ریاست کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی

۸ آذرماه ۱۳۹۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha