پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه شهید «محسن فخری زاده» از دانشمندان هسته ای کشور را به دست ایادی مزدور استکبار جهانی محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه شهید «محسن فخری زاده» از دانشمندان هسته ای کشور را به دست ایادی مزدور استکبار جهانی محکوم کرد.

در این پیام می خوانیم:

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا▪

میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

مثال شهید در جامعه بشری به سان نور تابانی است که راه را از بیراهه مشخص می کند.

همچون شمع می سوزد تا افقهای تعالی به نورش روشن باشد و بی دلیل نیست که دست های تا مرفق آلود تلاش می کنند تا نور او را خاموش کنند اما غافل از این هستند که خورشید شهادت در افقی بالاتر بر جامعه انسانی نور افشانی خواهد کرد.

غروب جمعه بار دیگر خام اندیشان جنایتکار که از ترشح بزاق معاندان این نظام مقدس ارتزاق می کنند، برای اربابان صهیونیست خود خوش رقصی کردند و جنایتی مهیب را رقم زدند و فرزندی از مجاهدان راه حق را به خونش آغشته کردند.

شهیدی که سالهای عمر خود را برای رشد و تعالی علمی و دفاعی این سرزمین صرف نمود و امروز مزد همه مجاهدتهای خود را گرفت تا بار دیگر مسئولان جامعه را متوجه این نکته نماید که دشمن برای فلج کردن توان دفاعی نظام اسلامی علاوه بر مذاکره و برجام دست به جنایت هولناکتری می زند تا سرمایه های عظیم این انقلاب را که عامل اصلی بالندگی و کلید ترقی جامعه هستند را دچار تیرهای حقد و کینه خود کنند تا نظام اسلامی دستش از عناصر مجاهد و دانشمند خالی باشد.

شهید فخری زاده نمونه عینی از تبلور روح ایمان و مجاهدت خستگی ناپذیر بود که دشمن تاب حیاتش را نیاورد و جامعه ما را سوگوار شهادتش نمود تا بیش از بیش خباثت خود را نشان دهد.

این جانب شهادت این  شهید والا مقام را به خدمت مقام معظم رهبری و عموم جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha