جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید فخری زاده

حوزه / حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در پی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی با تسلیت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، آورده است:

بسم رب الشهداء والصدیقیین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللََّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُوَ مَا بَدََّلُوا تَبْدِیلًا/احزاب 23

بار دیگر کینه های بجا مانده یهود خیبر در امتداد تاریخ بهم پیوسته صهیونیسم و استکبار جهانی از آستین مزدوران و جیره خواران داخلی آنها برآمد و فرهیخته ای از تبار خونبار روزهای آتش و جنگ دیروز و کرسی های دانش و معرفت و علوم و فنون امروز را به خون خود آغشته کرد و دلهای ما لامال از عشق به فرزندان قهرمان، امام وطن را داغدار نمود.

اما زهی خیال باطل واندیشه ای خام وخوابی آشفته و  بی تعبیر که شهادت دانشمند هسته ای دیگر چون شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده حرکت رو به کشف مرزهای ناپیدای دانش را متوقف کند و به محاق افول بیارامد.

دشمنان این جغرافیای نیکنامان باید بدانند که شهادت فرزندان این آب و خاک فتح الفتوح قله های دانش و مائده ای آسمانی برای پاداش مجاهدت های آنهاست.

کوردلانی که حربه های بزدلانه آنها فقط گرمی بخش بنیاد سست عنصر آنهاست که دیر یا زود برباد خواهد رفت که این وعده الهی است که خانه های عنکبوت از سست ترین خانه هاست پس در هراس واهمه باید بماند که سپاه محمد بار دیگر آهنگ فتح خیبر دارد.

حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی همچون داغداران این کهن مرز و بوم ضمن محکوم نمودن این جنایت ددمنشانه استکبار جهانی و کلاب جیره خوار داخلی از مسولان امنیتی و قضایی و همه آزادگان و احرار، مجددانه می خواهد تا با شناسایی و دستگیری عوامل جنایتکار داخلی و خارجی آنها را به اشد مجازات تأدیب تا دیگر یاغیان و طاغیان و اذناب داخلی آنها دیگر جرأت جنایت و خیانت در سر نپرورانند.

فَقَاتِلُوا أَوْلِیَاءَ الشََّیْطَانِ إِنََّ کَیْدَ الشََّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا /نساء7

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha