پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حمید رحیمی

حوزه/ مسئول اداره پژوهش حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مطالعه و پژوهش در فضای مجازی» در مدرسه علمیه بقیة‌الله(عج) آشخانه خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رحیمی، مسئول اداره پژوهش حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: واحد پژوهش مدرسه علمیه بقیة‌الله(عج) آشخانه به‌منظور ارتقای سطح توانمندی طلاب مدارس علمیه در زمینهٔ استفاده بهینه و اصولی از زمان و عمر در ایام مطالعه و پژوهش در فضای مجازی، کارگاه آموزشی برگزار کند.

وی افزود: این کارگاه به مدت سه جلسه با موضوع «مهارت مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مطالعه و پژوهش در فضای مجازی» برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحیمی اضافه کرد: بر این اساس جلسه نخست این کارگاه ساعت ۲۰ روز دوشنبه دهم آذرماه با موضوع نحوه مدیریت زمان مطالعه و پژوهش، جلسه دوم آن ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم آذرماه با موضوع مدیریت زمان بر اساس روایات و قرآن و جلسه سوم آن ساعت ۲۰ یکشنبه شانزدهم آذرماه با موضوع راهکارهای مدیریت زمان و آسیب‌های عدم مدیریت زمان برگزار می‌شود.

وی افزود: استاد مدرس این کارگاه حجت‌الاسلام کرابی، مدیر مدرسه علمیه بقیة‌الله (عج) آشخانه خواهد بود و نحوه شرکت طلاب در آن هم به‌صورت غیرحضوری و از طریق سامانه lm۲ مدرسه علمیه بقیة‌الله(عج) است.

حجت‌الاسلام رحیمی اضافه کرد: طلاب می‌توانند با استفاده از لینک وبینار «https://ba۲.lms۲.hozehkh.com/ws/zaman» در این کارگاه شرکت کنند.

وی گفت: طلاب باید برای ورود به وبینار ابتدا بر روی لینک جلسه کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوند و سپس بر روی پیوستن به جلسه کلیک کرده و وارد جلسه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha