جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه / آیت الله سلمیانی، ایران را کانون علم و قدرت خواند و تصریح کرد: قطعاً دانشمندان هسته‌ای ما نمی‌گذارند پرچم شهید فخری زاده روی زمین بماند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان، با صدور پیامی، شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور را تسلیت گفت.

متن  پیام در ادامه می آید:

.بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای شهید فخری‌زاده که از دانشمندان برجسته کشور ما و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود را به محضر حضرت بقیة‌الله (عج) و پیشگاه رهبری معظم انقلاب فرمانده کل قوا و به محضر ملت عزیز و شریف ایران و به جامعه دانشمندان کشور خاصه دانشمندان هسته‌ای تبریک و تهنیت و تعزیت می‌گوییم.

بار دیگر دست جنایتکار اسرائیل و صهیونیست از آستین پلید بیرون آمد و دانشمند دیگری از سلسله دانشمندان هسته‌ای ما را مورد هدف قرار داد. این دانشمند بزرگوار شهید محسن فخری‌زاده از قبل هم مورد طمع دشمنان بود و در سال‌های قبل عوامل جاسوسی اسرائیل یک بار دیگر نیز برای ترور این بزرگوار نقشه و برنامه‌ریزی کرده، ولی ناموفق بودند.

این بار عناصر پلید سیستم جاسوسی اسرائیل برای محروم کردن کشور عزیزمان از اندیشه پویا و دانش‌محوری این عزیز به این عمل شنیع اقدام کردند و دیروز این بزرگوار از طریق کار تروریستی تروریست‌های حرفه‌ای اسرائیلی به شهادت رسید و به ملکوت اعلی پیوست و به ملاقات همرزمان و همسنگران و دیگر دانشمندان هسته‌ای خود رفت.

عرض تسلیت به خانواده محترمشان و به شکل ویژه به دانشمندان هسته‌ای داریم و این جنایت را محکوم می‌کنیم. البته دشمنان ما باید بدانند همان‌طور که امام راحل،  در مورد شهادت شهدای هفتم تیر فرمودند «اگر پرچمی از دست پرچمداری به زمین بیفتد پرچمداران دیگری این پرچم را به احتراز در خواهند آورد» قطعاً دانشمندان هسته‌ای دیگر ما نمی‌گذارند این پرچم روی زمین بماند.

حالا که بعد از تخلف آشکار آمریکا و خروج از خروج از تعهدات، جمهوری اسلامی درصدد برآمد که به موضوع انرژی هسته‌ای به‌عنوان حق مسلم خودش بپردازد، دیدیم که رژیم منحوس صهیونیستی چگونه خواست از جمهوری اسلامی انتقام‌گیری کند، ولی غافل از آنکه ایران کانون علم است، کانون قدرت است، کانون اراده است و کانون جوشش است.

این همه منافقین از جمهوری اسلامی قربانی گرفتند، این همه اشرار شرق و غرب کشور از جمهوری اسلامی قربانی گرفتند، این همه بزرگان انقلاب ما مثل بهشتی‌ها، هاشمی‌نژادها، مدنی‌ها، صدوقی‌ها، اشرفی‌ها قربانی این نظام شدند ولی خدا را شکر نظام قدرت زایندگی و جوشش خود را به‌عنوان وارث میراث کوثر در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشت و قطعاً هم در بحث انرژی هسته‌ای این توان را خواهد داشت.

آقای دکتر شهید فخری زاده شخصیتی بود که هویت ایشان توسط سازمان بازرسان آژانس انرژی اتمی در سال 2003 شناسایی شده بود و از آن زمان مورد حدق و کینه دشمنان جمهوری اسلامی قرار گرفته بود تا اینکه روز جمعه، طومار فعالیت علمی این بزرگوار به امضای آقا بقیة‌الله الاعظم (عج) رسید.

خوشا به حالش، ای کاش خدای منان سرنوشت ما را هم بسان سرنوشت این دانشمند هسته‌ای قرار بدهد و مرگمان شهادت در راه انقلاب و دینمان باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله

عباسعلی  سلیمانی  نماینده مقام معظم رهبری  در منطقه و امام جمعه کاشان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد علی رحیمی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن از ترس دست به ترور میزند و این نشانه سقوط استکبار جهانی و ارسرائیل غاصب است