جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ترور ناجوانمردانه استاد و دانشمند برجسته ی صنعت دفاعی کشور مجاهد نستوه شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشان از عمق کینه و دشمنی سردمداران نظام سلطه با ملت ایران دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاعدر پیامی تصریح کرد: ترور ناجوانمردانه استاد و دانشمند برجسته ی صنعت دفاعی کشور مجاهد نستوه شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نشان از عمق کینه و دشمنی سردمداران نظام سلطه با ملت ایران دارد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ترور ناجوانمردانه استاد و دانشمند برجسته ی صنعت دفاعی کشور مجاهد نستوه شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشان از عمق کینه و دشمنی سردمداران نظام سلطه با ملت ایران دارد.

دشمنی با ملتی که گناهش این است که میخواهد زیر بار ظلم و ستم و زورگویی جباران و مستکبران نرود، و خود حاکم بر مقدرات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی خود باشد.

دعوا و دشمنی سردمداران نظام سلطه با جمهوری اسلامی، دشمنی یک رئیس جمهور و یا یک حزب نیست که با رفتن او و آمدن فرد دیگر پایان پذیرد، این دعوا و دشمنی بنیادی و ریشه ای است.

آنها با ماهیت نظام جمهوری اسلامی که در تعارض با نظام سلطه است مخالفند، آنها با استقلال و پیشرفت ایران مخالفند، آنها با اقتدار دفاعی کشور مخالفند و فکر میکنند که با ترور شهید دکتر فخری زاده و دانشمندان و نخبگان ایرانی می توانند جلو حرکت و پیشرفت ما را بگیرند.

دشمنان ملت ایران بدانند نخبگان و دانشمندان ایرانی با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی و انقلابی راه شهید فخری زاده را با قوت ادامه خواهند داد و از عاملان و آمران این جنایت انتقام می گیرند.

این جانب شهادت مظلومانه ی این دانشمند عالیقدر را به ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح، جامعه علمی کشور و خانواده آن شهید بزرگوار تسلیت می گویم. از خداوند متعال میخواهم آن شهید والامقام را از رحمت خاصه ی خود برخوردار و با سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش محشور و همنشین بفرماید.

سیدضیاءالدین آقاجان پور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha