سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پیامی نوشت: دشمنان جرّار و جنایت‌کار نه می‌توانند فرزندان انقلاب را به تطمیع ساکت کنند و نه به تهدید متقاعد! به همین دلیل چاره را در آن می‌بینند که آن‌ها را بکشند و نمی‌دانند هر چه ما را بکشند بیشتر تکثیر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پیامی خواستار پاسخ سخت و پشیمان کننده نهادهای مسئول در قبال ترور دانشمند برجسته کشور، شهید فخری زاده شد.

امام جمعه اهواز که پیام خود را با آیه شریفه «وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ، سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ»، آغاز کرده است، نوشت: آه از آن داغی که تازه شود با داغ دگر! آه از جنایت‌کارانی که فرزندان برومند و بی‌نظیر این ملت را یکی پس از دیگری به خاک و خون می‌کشند!

دشمنان جرّار و جنایت‌کار نه می‌توانند فرزندان انقلاب را به تطمیع ساکت کنند و نه به تهدید متقاعد. سازش و ذلت و زبونی هم از ساحت پاکشان به دور است. به همین جهت چاره را در آن می‌بینند که آن‌ها را بکشند و نمی‌دانند هر چه ما را بکشند بیشتر تکثیر خواهیم شد.

این جانب، شهادت این دانشمند عزیز هسته‌ای را به خانواده محترم‌شان، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم و از نهادهای مسئول انتظار پاسخ پشیمان کننده و یاس آور دارم.

سید محمد نبی موسوی فرد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha