پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان این‌که دشمنان قسم‌خورده‌ ایران پیش خودشان فکر می‌کنند که "ترور"‌ در ایران هم شاید مانند برخی از سایر کشورها باعث رعب و وحشت مردم و مانع پیشرفت‌ این مرز و بوم شود، گفت: ترور نخبگان، بزرگان و دانشمندان‌ هسته‌ای در ایران سبب پیشرفت بیشتر این کشور می‌گردد.

مولوی فاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، ضمن محکومیت ترور دانشمند شهید محسن‌ فخری‌زاده، اظهار کرد: نه تنها شهادت این دانشمند بزرگ، بلکه ترور همه نخبگان و دانشمندانی که تاکنون‌ در این مرز و بوم شربت شهادت نوشیده‌اند را محکوم اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: ترور دانشمند برجسته کشورمان شهید محسن فخری زاده نشان از زبونی و خاری دشمنان قسم خورده ایران است و این گونه  اقدامات نشان داد که ایران بزرگ و  انقلاب اسلامی با ریخته شدن خون شهیدان و دانشمندان عزیز کشورمان روز به روز پابرجاتر و استوارتر خواهد ماند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان این‌که دشمنان قسم‌خورده‌ ایران پیش خودشان فکر می‌کنند که "ترور"‌ در ایران هم شاید مانند برخی از سایر کشورها باعث رعب و وحشت مردم شده و مانع پیشرفت کشورمان گردد،تصریح کرد:آنچه مسلم است آن است که ترور نخبگان، بزرگان و دانشمندان‌ هسته‌ای در ایران سبب پیشرفت بیشتر این کشور می‌گردد.

نتیجه اعتماد به دشمن و خوش باوری و داد و ستد، جز شهادت عزیزانمان چیز دیگری نخواهد بود

مولوی فاروقی باری دیگر ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای عرصه فناوری های دفاعی، عنوان کرد: متاسفانه در شرایطی که هنوز قلوب مردم ایران متاثر از شهادت سردار دلهاست، بار دیگر شاهد از دست دادن یکی از عزیزان و بزرگان حوزه علمی کشورمان هستیم، بایستی اعتراف کنیم نتیجه اعتماد به دشمن و خوش باوری و داد و ستد با آن چیزی جز این نخواهد بود.

وی افزود: جامعه اهل سنت ایران همپای دیگر اقشار کشور به عنوان یک خواسته ملی، انتظار دارد وزارت دفاع، وزارت اطلاعات و همچنین ارگان‌های مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن، متجاوزان داخلی و خارجی را به اشد مجازات برسانند و وزارت امور خارجه نیز ساکت ننشیند و در اینگونه‌ موارد، فعال‌تر از گذشته عمل کند.
انتهای خبر/۱۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha