پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عالم زاده نوری

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در پیامی ضمن تسلیت شهادت پرافتخار شهید فخری زاده، وجود چنین رادمردانی را به تعبیر امام راحل فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی و مجسمه معنویت ناب محمدی، علوی و مهدوی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و السملین محمدعالم زاده نوری در پیامی به مناسبت ترور دانشمند هسته ای کشورمان آورده است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت پرافتخار سرباز پاکباز و یاور رشید اسلام دکتر «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

تبریک و تسلیت به ارباب دل‌ها و پیشوای رحمت و رافت برای مسلمانان و اسطوره شدت و قدرت و صلابت در مقابل کافران و تبهکاران؛ امام زمان (عج).

تبریک و تسلیت به نایب فرزانه‌اش رهبر سخت‌کوش و پرتلاش و باطهارت؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای.

تبریک و تسلیت به شاگردان امام خمینی در حوزه که به آن مرد بزرگ مدد رساندند تا سربازانی چنین راست‌آیین و راست‌قامت تربیت نماید.

تبریک و تسلیت به عموم طلابی که به دنبال اسلام ناب هستند و عصبانیّت کفار و مستکبران را نشانه‌های سلامت مسیر اسلامی این نظام می‌دانند.

تبریک و تسلیت به همه امت بسیجی ایران که در مقابل نظام ظلم و سلطه فراگیر جهانی قد برافراشته و پایدار مانده‌اند.

وجود چنین رادمردانی به تعبیر امام راحل فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی و مجسمه معنویت ناب محمدی، علوی و مهدوی است.

معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به دنبال تربیت امثال شهید فخری‌زاده و تکثیر این الگوی جامع زندگی معنوی است: الگوی معنویت انقلابی و زندگی عالمانه، مجاهدانه، فیلسوفانه، عارفانه، مربیانه و در یک کلام مؤمنانه، و به دشمن زبون کافر وعید می‌دهد که به مدد خون این شهید، فرزندان حوزه را با فرهنگ و مکتب و مرام وی تربیت خواهد کرد و گفتمان نوین بسیج و روح جهاد و مقاومت و شهادت را در پیکره حوزه و حوزویان ترویج خواهد نمود و با اندیشه‌های واگرا و منحرف از گفتمان امامین انقلاب اسلامی مواجهه علمی و عملی خواهد داشت. ان شاء الله

محمد عالم‌زاده نوری

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و جمعی از اساتید اخلاق مدارس و حوزه‌های علمیه

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha