پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید هاشم حیدری

حوزه/ سید هاشم حیدری دبیر کل جنبش اسلامی عهد الله در عراق با صدور بیانیه ای شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را به امام خامنه ای تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید هاشم حیدری دبیر کل جنبش اسلامی عهد الله با صدور بیانیه ای شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را به امام خامنه ای تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دانشمند برجسته هسته ای آقای محسن فخری زاده، به دست خباثت آلود و تجاوزگر آمریکایی اسرائیلی به شهادت رسید، این مصیبت را به وی امر مسلمین امام خامنه ای (دام ظله المقدس) تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

نبردی که محور مقاومت و ولایت درگیر آن است، برای همه مقاومان و مجاهدان و آزادیخوهان، نبرد شرافت، عزت و کرامت به شمار می آید.

در نبرد های شرافت و کرامت و دفاع از اسلام و از پرچم حق، چه خون ها که ریخته نمی شود و چه فداکاریها که انجام نمی گردد. البته ره آورد این خون ها برای رهبران مقاومت چیز جز افزایش ایمان و تسلیم و عزم و اراده نخواهد بود.

بالا رفتن حق انتقام برای سرداران شهید (حاج قاسم و ابو مهدی) و برای شهید فخری زاده و برای دیگر شهدا از کشور های یمن، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، بحرین و تمامی محور مقاومت، ان شاء الله به مژده ظفری بزرگ و فتحی نزدیک بدل خواهد شد.

خود را دور نگه داشتن و بر جاده بی طرفی در این نبرد شرافت و عزت گام برداشتن، بزرگترین خدمت به اردوگاه استکبارگران؛ آمریکا و اسرائیل و رژیم آل سعود و همپالکی هایشان، شمرده می شود.

«زودا که این جمع در هم شکسته شود و پا به فرار بگذارد».

خوشا به حال شهدا که به دیدار محبوبشان شتافتند و به آرزوی  خود دست یافتند

والحمد لله ربّ العالمین

سید هاشم حیدری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن یگانه راد IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    امیدوارم به حرمت خون تمامی شهدای اسلام،انتقامی درخورِ این اقدام کثیفِ اسرائیل که یک چهلم مساحت ایران بزرگ و داره، گرفته شود.درود خداوند جبار و قهار بر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران.به امید ظهور اقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • محسن یگانه راد DE ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ مردم منتظر انتقامی متناسب با اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.لعنت بر تروریسم جهانی و در صف اول ترامپ و اسرائیل ملعون انشاءالله خوار و خفیف خواهند شد.
  • حلیمه IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    ما تا پای جان از رهبرعزیزمان دفاع میکنیم