پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ابراهیم سانی خانی

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده ثابت کرد راه عزت همچنان در مقاومت در برابر دشمن است و نه اصرار بر مذاکره.

ابراهیم سانی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن محکومیت جنایت اخیر صورت گرفته در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در پیام خویش به این مناسبت تصریح فرمودند، باید ضمن مجازات عاملان این جنایت، زمینه ای فراهم کرد که راه علمی آن شهید والامقام با قوت ادامه یابد.

وی افزود: اقدام ذلیلانه و ناجوانمردانه دشمنان در ترور این دانشمند برجسته هسته ای و مدیر عالی رتبه صنایع دفاعی کشور به وضوح نشان داد که دشمنی ها علیه ملت و نظام اسلامی همچنان ادامه دارد و راه مقابله با این دشمنی ها نه در مذاکره با دشمن و اصرار بر این مساله بلکه مقاومت در سایه تلاش در جهت قوی شدن هر چه بیشتر کشور عزیزمان است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که دانش و فناوری کشورمان در حال حاضر در معرض شدیدترین کینه‌توزی بدخواهان است و از این رو سیستم امنیتی کشور باید بیش از پیش در جهت حفاظت از دانشمندان هسته ای و افراد تأثیرگذار بکوشد.

این مدرس دانشگاه همچنین بیان داشت: بی شک خون پاک این شهید والامقام موجب رشد، رونق و بالندگی هر چه بیشتر و بهتر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و از جمله دانش هسته‌ای خواهد شد و در نهایت پیروز این نبرد سنگین، ملت مقاوم و بصیر ایران است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha