پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابراهیم افتخاری

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران به ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده واکنش نشان داد و گفت: این جنایت یک روز بعد از آزادی جاسوس اسرائیلی اتفاق افتاد، که دیپلمات ارشد ما به بدرقه او رفت و با ژست دیپلماتیک به او لبخند دوستانه زد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج، با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده گفت: هر چند شهادت این دانشمند برجسته، اتفاق ناگوار و سنگینی بود، ولی خوشحالیم که ایشان شاگردان زیادی را تربیت کرد که این راه نورانی را ادامه خواهند داد. شهید فخری‌زاده یکی از جوانان تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بود که نقش پر رنگی در حفظ امنیت کشور داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شهید عزیز، هم یک دانشمند هسته ای متخصص بود و هم مدیر قوی و پرکاری بود که با تشکیل تیم های متخصص، تحقیقات گسترده ای در صنعت هسته‌ای انجام داد و اخیرا هم تیم تحت نظر ایشان در خصوص واکسن کرونا به نتایج خوبی دست یافته بود.

وی بیان کرد: اینکه دشمن دانشمندان ما را ترور می‌کند، نشان از ضعف و زبونی آنهاست؛ آنها نمی‌توانند در صحنه‌های واقعی و علمی مقابل ما بایستند، جرأت آغاز یک جنگ با ایران را ندارند و با در یک ترور ناجوانمردانه، این دانشمند هسته‌ای را به شهادت رساندند.

افتخاری عنوان کرد: از سال ۸۸ و بعد از اینکه فتنه‌گران امنیت کشور را به هم زدند و با یک کودتایی کشور را تا مرز نابودی بردند، دشمن خیالش راحت شد که حافظان منافع صهیونیست‌ها در داخل کشور، آشوب به پا کرده اند و امنیت داخلی را تضعیف کرده اند، پس بهترین موقع برای ترور بود. سؤالی که به ذهن می رسد این که چه شده دشمن دوباره همان فضا  را آماده دیده است؟ آیا با این تصور که پاسخی دریافت نمی‌کند، این دانشمند هسته‌ای را ترور کرد؟ 

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه یک روز بعد از آزادی جاسوس اسرائیلی اتفاق افتاد، که دیپلمات ارشد ما آقای عراقچی به بدرقه او رفت و با ژست دیپلماتیک به او لبخند دوستانه زد. وقتی دشمن اینگونه فضا را آماده می بیند، می فهمد که زمان مناسبی است، لذا دانشمند ما را ترور میک ند.

وی تصریح کرد: اگر دشمن از طرف ما پالس مذاکره را نمی‌شنید و  از مسئولان کشور نمی‌شنید که علی‌رغم ترور شهید سلیمانی، باز هم ما آماده مذاکره‌ایم! قطعا دست به این اقدام نمی‌زد و جرأت این کار را نداشت.

افتخاری تصریح کرد: ان‌شاالله همانطور که خون شهید حاج قاسم سلیمانی، شور و حرارت انقلابی گری را در قلوب مردم زنده کرد، خون پاک این شهید عزیز، چهره نفاق داخلی را برملا، صف‌بندی‌ها را روشن‌تر و پیام روشنی را به کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند مخابره کند. افرادی که سهل‌اندیشانه و ساده‌انگارانه تفاوت اساسی بین بایدن و ترامپ قائل بودند و طی  ۷ سال گذشته با مذاکرات بی‌ثمر، سرمایه‌های کشور را در معرض خطر قرار دادند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: امروز پس از هفت سال نه تنها برجام ثمری نداد، بلکه گل‌های باغ انقلابمان را نیز پرپر کرد. ان‌شاءالله خون این شهید سرافراز،  باعث زنده‌تر شدن جریان انقلابی و جمع شدن بساط غرب‌گرایان خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    111 0
    «...این حادثه یک‌روز بعد از آزادی جاسوس اسرائیلی اتفاق افتاد، که دیپلمات ارشد ما آقای عراقچی به بدرقه او رفت و با ژست دیپلماتیک به او لبخند دوستانه زد. وقتی دشمن اینگونه فضا را آماده می‌بیند، می‌فهمد که زمان مناسبی است، لذا دانشمند ما را ترور می‌کند...» این حد از ساده‌انگاری حوادث مهم، واقعاً شگفت‌انگیز است. یعنی «مدیر حوزه‌ علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد» واقعاً تصور می‌کند که عملیات پیچیده و حساب‌شده ترور دانشمند برجسته کشورمان، شهید عزیز و سعید، مرحوم فخری‌زاده رضوان‌الله‌تعالی‌علیه، یک‌شبه و پس‌از دیدن آزادی فلان جاسوس، توسط دشمنان طراحی و فردایش اجرا شده است؟؟؟!!! و هم‌چنین آیا ایشان متوجه نیست که حضور آقای دکتر عراقچی به نمایندگی از وزارت امور خارجه در فرودگاه، نه برای بدرقه فرد آزاد شده، بلکه جهت نظارت بر فرآیند مبادله وی با سه نفر از ایرانیان آزاد شده از زندان‌های تایلند بوده است؟! و حالا مثلاً باید گریه می‌کرد؟ یا فردی را که با هماهنگی ارکان نظام توسط قوه قضاییه آزاد شده است، با اخم و توپ و تشر کتک می‌زد؟! چرا وقتی به جزییات امور واقف نیستیم، بی‌حساب و کتاب نظر می‌دهیم؟! این چه آفتی است که تریبون‌داران کشور ما به آن دچار و مشتاق اظهارنظر در تمام امور ارضی و سماوی گشته‌اند؟ از انرژی هسته‌ای و سیاست داخلی و خارجی تا علوم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و... . «اللَّهُمَّ لَا تَكِلْنِي إِلَى نَفْسِي طَرْفَةَ عَيْنٍ أَبَداً»
  • عبدالله IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    86 0
    «اگر دشمن از طرف ما پالس مذاکره را نمی‌شنید و از مسئولان کشور نمی‌شنید که علی‌رغم ترور شهید سلیمانی، باز هم ما آماده مذاکره‌ایم! قطعا دست به این اقدام نمی‌زد و جرأت این کار را نداشت.»؛ اولاً این یک تحریف آشکار است که مسئولی گفته باشد «علی‌رغم ترور شهید سلیمانی، باز هم ما آماده مذاکره‌ایم!»؛ تقطیع نظرات، چینش هدف‌مند جملات و کنار هم گذاشتن عبارت‌های مختلف جهت القای تصویری خاص از چهره مسئولان نظام اسلامی به افکار عمومی، زیبنده یک طلبه و مدیر حوزویِ انقلابی نیست. انقلابی بودن یعنی اگر با فرد یا گروهی اختلاف‌سلیقه و تفاوت‌نظر هم داشتیم، در همه‌حال رعایت تقوای الهی را نموده و خصوصاً از تخریب و اتهام‌افکنی به‌دور باشیم. اگر مسئولان ما دم از مذاکره زده‌اند، کی و کجا گفته‌اند «علی‌رغم ترور شهید سلیمانی مذاکره می‌کنیم»؟ ثانیاً جنایت ترور شهید فخری‌زاده رحمةالله‌علیه، اولین در نوع خود نبوده و قبلاً نیز چند شهید عزیز در صنعت هسته‌ای کشور داشتیم؛ و شهدای قبلی در زمان دولت مکتبی و انقلابی آقای احمدی‌نژاد ترور شدند نه دولت فعلی؛ آن‌زمان نه آقای روحانی و دکتر ظریف مسئولیتی داشتند و نه خبری از برجام و مذاکره بود؛ تا اواخر دولت آقای احمدی‌نژاد که با دستور مقام معظم رهبری ایده‌الله‌تعالی استارت مذاکره با نمایندگان دولت آمریکا در کشور عمان زده شد و این استراتژی نظام با تعبیر رهبری معظم به عنوان «نرمش قهرمانانه» در دولت آقای روحانی ادامه یافت و به توافق برجام منجر گردید. لذا این سخن که: «پس از هفت سال نه تنها برجام ثمری نداد، بلکه گل‌های باغ انقلابمان را نیز پرپر کرد» گزاره صحیح و دقیقی نیست. دشمنان ما در تمام سال‌های پس‌از انقلاب ازجمله در دولت‌های نهم و دهم (هم‌چنان‌که اشاره شد) ترور شخصیت‌های ارزشمند علمی، سیاسی و نظامی ما را در دستور کار داشته‌اند. از شهدای اول انقلاب تا شهید عزیز صیاد دل‌ها، سپهبد صیاد شیرازی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و بعد شهدای هسته‌ای در دهه هشتاد و... . سرانجام این‌که، در این شرایط ویژه و خطیر که کشور با جنگ اقتصادی تمام‌عیار استکبار و بحران بیماری فراگیر کرونا درگیر بوده و همّ و غم دولت و ملت مقابله با توطئه‌های دشمنان و حل و فصل مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی می‌باشد، کوبیدن بر طبل اختلافات سیاسی، عاقلانه و مدبرانه به‌نظر نمی‌رسد. فتأمل!
    • محسن IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      37 0
      این متنها خیلی شبیه هم نوشته شده و به نظر میاد از یه نفره. ولی در هرصورت حرفش درسته. انشاءالله به جایی برسیم که هرکس در حیطه تخصص خودش حرف بزنه. ماشاالله همه یه پا تئوریسین بودن و ما بی خبر بودیم!
    • دهقان IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 59
      صدای غربزده ها انشاءالله به شمارش می افتد وبرای نا بودی اسرائیل ومنافقین. وحامیانشان تلاش خواهیم کرد بحول وقوه الهی