جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهکرد

حوزه/ جلسه مشترک معاونت تهذیب با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف آغاز آموزش های طلاب جهادی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به منظور ارائه مشاوره به بیماران کرونایی برگزار شد.

حجت الاسلام م علی محمد موذنی جولا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در شهرکرد اظهار کرد: جلسه ای با حضور حجت الاسلام رضا مهکام، مسئول کمیته مشاوره ستاد  بحران و حوادق غیرمترقبه حوزه های علمیه کشور و جمعی از اساتید حوزوی و دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه رئیس بیمارستان هاجر شهرکرد نیز حضور داشت که از حضور طلاب جهادی فقط تحت عنوان ارائه مشاوره به بیماران کرونایی استقبال کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این جلسه حجت الاسلام مهکام به تبیین سرفصل های آموزشی لازم برای طلاب جهادی که علاقه مند به حضور در بیمارستان ها و همراه بیماران کرونایی، پرداخت.

وی ادامه داد: حجت الاسلام مهکام در این جلسه روش های موثر ارتباط گیری و راهکارهای کاهش استرس و اضصراب را از جمله سرفصل های آموزشی ۲۲ طلبه جهادی علاقه مند حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری برای حضور در بیمارستان های کرونایی عنوان کرد.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha