پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
image.png

حوزه/ شهادت دانشمند متعهد و متخصص هسته ای دکتر محسن فخری‌زاده به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بار دیگر کینه های جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی علیه ملت ایران را نمایان ساخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درپیام تسلیتی درپی ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری‌زاده آورده است: شهادت دانشمند  متعهد و متخصص هسته ای و مدیر خدوم عرصه علوم و پژوهش‌های دفاعی جناب آقای دکتر محسن فخری‌زاده رضوان‌الله علیه به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بار دیگر کینه های جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی علیه ملت ایران را نمایان ساخت.

این دانشمند خدوم جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیان‌گذاران صنعت هسته‌ای بود و عمر با برکت خویش را در راه خدمت به کشور و توسعه صنعت فناوری و دفاعی کشور خالصانه گذراند و در این زمینه خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

ظالمان و جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی گمان می کنند با ترورهای بزدلانه و ناجوانمردانه و تهدیدهای امنیتی و تحریم های اقتصادی می توانند مانع حرکت و کشاندن ملت بزرگ ایران پای میز مذاکره و تسلیم شوند. شهادت این چنین بزرگ مردانی نه تنها مانع از پیشرفت علمی و توسعه فناوری دفاعی ایران نمی شود بلکه این راه با شتاب بیشتری توسط شاگردان و یاران متعهد و متخصص ایشان ادامه خواهد یافت.

 دستگاه های امنیتی و حفاظتی کشور نیز باید در تامین امنیت دانشمندان بزرگ کشور و شخصیت های برجسته علمی تدبیری بیشتری بیندیشند و از این سرمایه های کم نظیر علمی و انسانی در مقابل تهدید های دشمنان پلید محافظت کنند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مرد بزرگ خدمت مقام معظم رهبری مدظله العالی،خانواده ایشان، جامعه علمی ومردم شهید پرور ایران برای آن شهید والامقام علو درجات و غفران و رحمت الهی و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha