پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی طی پیامی، شهادت محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی پیامی، شهادت محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

« مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

بار دیگر دستان پلید شیطان از آستین سیستم های اطلاعاتی و امنیتی دشمنان خبیث ملت سرافراز ایران اسلامی بیرون آمد و یکی از مجاهدان نستوه عرصه علم و فناوری و یکی از دانشمندان و فرزندان این مرز و بوم را در خون خویش غلطاند تا بیش از پیش بر همگان و مدعیان حقوق بشر و ایادی و اذناب آنها آشکار شود که ادعای دفاع از حقوق بشر و ارج نهادن به کرامت انسانی تنها لقلقه زبان آنهاست و رژیم های تروریستی در منطقه حساس غرب آسیا سعی دارند تا به هر طریق ممکن مانع از ورود خویش به سراشیبی سقوط شوند.

ترور دانشمند نستوه و برجسته کشورمان جناب آقای دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نشان از جُبن و بزدلی دشمنان زبون این مرز و بوم دارد و اینکه دشمنان از شکوفا شدن فردای ایران اسلامی و عقب ماندگی خویش در هراس‏ هستند.

اینجانب شهادت این برادر عزیز و دانشمند تلاشگر عرصه دفاعی و هسته ای را به فرماندهی معظم کل قوا «مدظله العالی»، آحاد ملت عزیز ایران، نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران و به ویژه خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم و صبر و استقامت را برای بازماندگان از درگاه الهی خواستارم.

عباس محمدحسنی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha