جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رستگاری معاون آموزش حوزه بهار

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان با بیان اینکه با وجود حرکات و حملات دشمن و مشاهده نتیجه برجام، بازهم حرف از مذاکره مطرح می‌شود، گفت: افرادی که دل در گرو غرب دارند، از خواب غفلت بیدار شوند.

حجت الاسلام مهدی رستگار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشور، و گلایه از اینکه شناخت کافی از دانشمندان در کشور وجود ندارد، اظهار داشت: متاسفانه آن طور که دشمنان این افراد را می‌شناسند، مسئولان ما آشنایی لازم با این نخبگان را ندارند و لذا زمانی که این شناخت به اندازه کافی نباشد، ارزش گذاری و حفاظت مورد نیاز نیز اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به نظر وزیر دفاع و معاون وزیر دفاع در خصوص توان تیم حفاظتی شهید فخری زاده، مطرح کرد: دلیل دیگر این حادثه تروریستی و همچنین ترور دیگر دانشمندان هسته‌ای، رخنه و نفوذی است که در سیستم امنیتی و اطلاعاتی ما ایجاد شده است.

حجت الاسلام رستگار افزود: تروریست هایی که وظیفه ترور دانشمند هسته‌ای ما را برعهده داشته‌اند، دارای پیاده نظام، تجهیزات و مواد منفجره بسیاری بودند که نشان دهنده عقبه‌ و حمایت‌های صورت گرفته از آنها است، بنابراین مسئولان اگر رخنه‌ای ایجاد شده، آن را پیدا کنند و یا اگر کم‌کاری صورت گرفته آن را پیگیری کنند و طبق فرمایشات حضرت آقا، عاملین و آمرین را به اشد مجازات برسانند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، در پیام خود مسیر را برای مسئولان ترسیم کرده‌اند، گفت: پیام حضرت آقا دارای دو نکته اساسی در رابطه با این ترور و شهادت شهید فخری زاده بود که مسئولان باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

استاد حوزه علمیه همدان، نکته اول پیام رهبری را شناسایی عاملین و آمرین و اشد مجازات آنها دانست و خاطر نشان کرد: عاملین به احتمال بسیار قوی منافقین و مزدوران داخلی هستند و آمرین آن دشمنان خارجی همچون استکبار و صهیونیست که باید بر اساس دستور حضرت آقا نسبت به آنها عمل شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری هم برای مردم و هم مسئولان دارای پیام است، عنوان کرد: اگر حکومت، دولت یا فردی در این اتفاق دست داشته، قطعا باید مقابله به مثل صورت گیرد و همان انتقام سختی که پس از شهادت شهید سلیمانی بیان شد، این جا نیز اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام رستگار تصریح کرد: نکته دوم پیام نیز لزوم استمرار فعالیت‌های علمی، پژوهشی شهید فخری زاده در عرصه‌های هسته‌ای و دفاعی است که باید اقدامات بسیار ارزشمند ایشان با قاطعیت ادامه پیدا کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی با ابراز تاسف از مطرح شدن دوباره موضوع مذاکره توسط برخی از افراد در داخل کشور، گفت: در خصوص این افراد دو حالت را می‌توان متصور شد، یکی خیانت و دیگری جهالت که ان شاءالله این اتفاقات از روی جهالت است.

استاد حوزه علمیه همدان با بیان اینکه با وجود حرکات و حملات دشمن، و مشاهده نتیجه برجام، بازهم حرف از مذاکره مطرح می‌شود، اظهار داشت: اینکه تنها یک روز پس آزادسازی یک جاسوس، دشمن دست به انتقام می‌زند و دانشمند ما را شهید می‌کند، موضوعی است که لازم است افرادی که دل در گرو غرب دارند، با دیدن آن بیدار شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha