جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه مدیر حوزه علمیه خواهران یزد به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای ایران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، نهضت و جهاد علمی ایران اسلامی را حرکتی روبه جلو و متوقف ناشدنی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با محکومیت اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای، آورده است:

بسم الله الرحمن الرّحیم‌

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ‌ فَمِنهُم مَن قَضی‌ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

اقدام مذبوحانه و جنایت کارانه ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند فرهیخته هسته ای ایران، برگ سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم تروریست محور صهیونیستی افزود و بار دیگر طبل رسوایی را برای آنان به صدا درآورد.

و این امر نشان دهنده پیشرفت جمهوری اسلامی و عمق وحشت و هراس جنایتکاران صهیونیسم از تبدیل ایران عزیز به قدرت و الگویی برای ملتها و دولت های مستقل و خارج از دایره نظام سلطه است.

 رژیم منحوس تروریست  با این اقدامات ناجوانمردانه می خواهند ایران عزیز را از صحنه به در کنند اما  این دشمنان منحوس و جنایتکار باید بدانند نهضت علمی ایران اسلامی  حرکتی متوقف ناشدنی را در پیش گرفته است و نمی توانند  با این اقدامات، خدشه ای به اهداف آن وارد کنند.

دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدانند ترور متفکران و دانشمندان هسته ای ایران هیچ گونه خللی در «دفاع مقدس هسته ای»  وارد نمی کند  و ملت ایران راه افتخار آمیز شهیدان عالیقدر هسته ای به ویژه شهید  استاد فخری زاده را  پر شور ادامه خواهند داد و  پروژه شکست خورده تحریم، تهدید و ترور آنان هرگز قادر نخواهد بود هدف و مسیر بالندگی و درخشندگی ایران مقتدر  را منحرف و یا کند سازد.

اینجانب، شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظم فخری زاده  و همرزمان ایشان در جهاد علمی، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم .

و در پایان اعلام می دارم حوزه علمیه خواهران استان یزد هم همانند ملت غیور ایران اسلامی از مسئولان نظام خواستار اقدام قاطع  و بازدارنده  در برابر این گونه اقدامات رذیلانه و پست دشمنان  می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha