جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه مرگ فرستادن به دشمنان اسلام و نظام اسلامی باید به صورت زبانی و عملی باشد، گفت: مرگ فرستادن عملی به این است که با رشد علمی و ترقی خود دشمنان را عصبانی و مستأصل کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی روز گذشته در دیدار با فرزندان شهید محسن فخری زاده که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید و همه شهدای بزرگوار اسلام که در این مکتب و راهشان چنین شخصیت‌ها و شاگردانی را تربیت کردند که درعین خدمت به جامعه، رفتنشان نیز یک رفتن ارزشی است، داشتن چنین سربازان و افسرانی در عرصه خدمت به نظام و انقلاب را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: این شخصیت‌های بزرگوار مثل شهید محسن فخری زاده از کسانی هستند که در موردشان هم باید از تبریک و هم از تسلیت استفاده کرد، همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تبریک گفتند هم تسلیت.

نماینده ولی فقیه در استان قم اضافه کرد: امثال شهید فخری زاده نیروها و سرمایه‌های نظام هستند و باید از آن‌ها ویژه‌تر حراست شود.

وی با بیان اینکه ما اگر بر دشمنان اسلام، انقلاب، شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران مرگ می‌فرستیم، این مرگ نه مرگ زبانی بلکه باید عملی باشد، گفت: مرگ عملی این است که شاگردان آن بزرگوار این راه را ادامه دهند تا این کشور را از وابستگی برهانند و اجازه ندهند جاسوس‌ها در قالب بازرسان بیایند و در عمق خانه‌های امن ایران و اسلام نفوذ کنند و چنین جنایاتی را مرتکب شوند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: مرگ بر آمریکا به این است که شخصیت‌هایی در نظام اسلامی رشد و ترقی کنند که دشمنان خدا را مستأصل و عصبانی کنند.

وی افزود: قرآن کریم خطاب به کافران و مستکبران می‌فرماید «موتو بغیضکم» یعنی از غیضتان بمیرید که اسلام و رشد اسلام را نمی‌توانید ببینید، بنابراین مرگ فرستادن به دشمنان خدا ریشه قرآنی دارد، ضمن اینکه در زبان هم باید این شعار را داشته باشیم ولی در عمل هم خیلی مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha