جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: در جامعه اسلامی و حکومت اسلامی جایی برای گردن‌کشی و خودنمایی خلافکاران وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز پیش از ظهر امروز در مراسم تشیع ۲ شهید نیروی انتظامی شهرستان کوار، که در ناحیه انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، در خصوص ارزش شهادت در راه دفاع از جامعه اسلامی، اظهار داشت: پیامبر اعظم(ص) پیرامون ارزش این نوع شهادت می فرماید، شخصی که خود را آماده می کند برای دفاع از انسان ها و جامعه اسلامی اگر حتی برای آن مرگ عادی هم رقم بخورد، این رزق برای آن ادامه دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ارزش یک شبانه روز برای دفاع از مردم و جامعه خود را آماده نگاه داشتن و شهید شدن بیشتر از یک ماه روزه داری در ماه رمضان است، اضافه کرد: خدمت های ارزشمندی که مجموعه نیروی انتظامی و مسلح برای امنیت جامعه اسلامی انجام می دهند، با وجود مرگ عادی هم برای آنان جایگاه شهادت را دارد، چه افتخاری بالاتر از این که در کنار خدمت، توفیق شهادت هم نصیب شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه خلافکاران باید در جامعه اسلامی احساس ناامنی کنند، عنوان کرد: افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند نباید جرأت دست به اسلحه بردن و برخورد با پلیس و نیروی انتظامی را داشته باشد، چرا که این افراد برای دفاع از مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار جامعه روحانیت از مجموعه قضائی این است که اجازه ندهند خلافکاران ایجاد ناامنی کنند، بلکه باید از پلیس حساب ببرند، نیروی انتظامی جان شیرین خود را برای حفظ سلامت جامعه گذشته‌اند، نباید خون این عزیزان پایمال شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری افزود: در جامعه اسلامی و حکومت اسلامی جایی برای گردن کشی خلافکاران وجود ندارد، در نظام اسلامی گردن کشان بدانند اجازه خودنمایی ندارند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ، بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید اجازه نفوذ داده شود تا شاهد از دست دادن شهدایی مانند شهید فخری زاده باشیم، باید منفذهای ورودی دشمن را سد کنیم، شیطنتی که در نطنز رخ داد و شهادت شهید فخری زاده این را نشان داد که باید منفذها شناسایی شوند تا اجازه دست درازی دشمن گرفته شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در پایان تاکید کرد: اگر بنا است به وسیله بازرسی های آژانس اسرار کشور خارج شود و همچنین شاهد شهادت شهدایی مانند شهید فخری زاده باشیم، ما نیازی به این ها نداریم، بنابراین باید جلوی بازرسی های آژانس گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha