پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده به صورت مجازی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، انگیزه و اراده ملت همیشه در صحنه ایران را در دفاع از انقلاب اسلامی، راسخ و دوچندان کرد و بار دیگر موجب روشن‌تر شدن چهره پلید و خبیث دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه این جنایت ها و اقدامات نابخردانه و بزدلانه، موجب ارتقای انگیزه و اراده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه، اضافه کرد: به طور قطع و یقین، راه پرافتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت‌تر از قبل طی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: در همین راستا به لحاظ شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از هر گونه تجمع، طبق هماهنگی های به عمل آمده با صدا و سیمای مرکز فارس مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده به صورت مجازی در روز سه شنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۱۹ در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

وی افزود: جهت سهولت شرکت مردم قدرشناس استان در مراسم بصورت مجازی، علاوه بر پخش زنده تلویزیونی از شبکه فارس،  کاربران فضای مجازی نیز می توانند از طریق تارنمای این شبکه به نشانی fars.irib.ir و نیز صفحات اینستاگرام dezhkam_ir  و iribfars در این برنامه شرکت کنند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha