جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهرستان بویراحمد

حوزه/ حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی نیا از اجرای طرح شناسنامه فرهنگی و اجتماعی در ۲۶ روستای بویراحمد برای اولین بار در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج از اجرای طرح شناسنامه فرهنگی اجتماعی در روستاهای بویراحمد خبر داد و گفت: این طرح در ۳۰ محور مختلف از جمله تعداد پایگاه‌های بسیج، تعداد امامزادگان، معتمدین محله، طرح‌های اشتغالزایی، فعالان رسانه و ... تاکنون در ۲۶ روستا اجرا شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با اجرای این طرح اطلاعات خوبی به دست آمده که برای سایر دستگاه‌ها دیگر موثر است، عنوان کرد: برای اولین بار نقاط ضعف و قوت روستاها شناسایی شده و با هدف استفاده از ظرفیت‌ها، با چند دستگاه‌ها تفاهم‌نامه منعقد شده است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران، تیپ ۴۸، کمیته امداد، صندوق بیمه روستایی عشایر، بسیج جامعه پزشکی و مهندسی و فنی و حرفه‌ای دستگاه‌هایی هستند که در جهت رفع مشکلات روستاها با آنها تفاهم‌نامه منعقد شد تا در این شرایط کرونایی و اقتصادی گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی بیان کرد: در این روستاها کسانی هستند که در این شرایط سخت کرونایی حتی یک بسته معیشتی دریافت نکردند که با این تفاهم‌نامه مشکلات افراد حل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در مرحله اول اطلاعاتی از وضعیت اقتصادی روستاها به دست آمد، در مرحله دوم به صورت گروهی و تشکیلاتی و شناسایی ظرفیت‌ها با حضور مدیران با قدرت طرح‌هایی را اجرا می‌کنیم و در مرحله سوم طرح‌ها برای به سرانجام رسیدن پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha