پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی نماینده ولی فقیه در سوریه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی با صدور بیانیه ای شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و امام خامنه ای تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی نماینده ولی فقیه در سوریه با صدور بیانیه ای شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و امام خامنه ای تسلیت گفت.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

خبر دردناک شهادت دکتر محسن فخری زاده موج بزرگی از خشم را در دل ملت های مقاومت برانگیخت. این دانشمند فرهیخته عمر خود را در راه عزّت و اقتدار امت اسلامی صرف کرد و امنیت و عظمت را به ملت کشور خود هدیه داد.

شهید فخری زاده گل سر سبد نسلی است که در سایه آموزه های اصیل محمدی به رهبری امام خمینی و در سایه کامل کننده این راه و پرچمدار اقتدار ایران، امام خامنه ای تربیت یافته اند.

ترور این دانشمند خدمتگذار، عمق کینه مستکبران جنایتکار را علیه ملت ایران نشان داد. دشمنان گمان می کنند که با ایجاد شکافی در قدرت سربازان جبهه علم و اقتدار، تمدن معاصر اسلامی را هدف قرار داده اند.

هر مجاهدی که با خون خود در این مسیر جانفشانی کرد، در برافراشتن پرچم استقلال و پیشرفت با سایر سربازان مجاهد که فاتحان پیروزی های بزرگ خواهند بود، شریک است و بدون شک در انتقام خون این مجاهد بزرگوار، مستکبران جنایتکار به شدّت مجازات خواهند شد و پاسخ دردناک خواهد بود و آنان از کار خود پشیمان خواهند شد.

در پایان، شهادت یکی از پرچمداران میدان علم و جهاد را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب تسلیت می گوییم و از درگاه الهی برای ایشان علّو درجات را مسئلت داریم و برای خانواده شهید طلب صبر و آرامش داریم.

حمید صفار هرندی

نماینده ولی فقیه در سوریه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha