جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به فعالیت جهادی جوانان مومن، ولایی و انقلابی، گفت: تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و به میدان آمدن خیران، نیکوکاران، دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز  با حضور در محل رزمایش مواسات و همدلی که به همت جوانان انقلابی محله فلک الدین خرم آباد برگزار شد، گفت: برای اجرای بهتر و مطلوب تر رزمایش مواسات باید از همه ظرفیت های جهادی و انقلابی بهره بگیریم و در این راستا با جلب مشارکت خیران، برنامه ریزی های منسجم، هدفمند و لازم انجام شود. 

وی با اشاره به فعالیت جهادی جوانان مومن، ولایی و انقلابی، افزود: تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و به میدان آمدن خیران، نیکوکاران، دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی از تاکیدات مقام معظم رهبری برای تدوام کمک ها در روزهای سخت کرونایی است. 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه احسان و نیکوکاری و کمک مومنانه موجب وحدت و همدلی جامعه خواهد شد، خاطر نشان کرد: امید می رود این احسان ها همواره به ویژه تا پایان روزهای سخت کرونایی تدوام داشته باشد و خیران و گروه های جهادی بیش از گذشته در صحنه حاضر باشند . 

بنابر این گزارش، رزمایش امروز کمک های مومنانه به نیابت از سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، با همکاری مرکز نیکوکاری محبان المهدی(عج) منطقه فلک الدین خرم آباد برگزار شد. 

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha