پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ارم سپاه

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با حضور فرماندهان نظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر امروز با حضور سردار سیدصادق حسینی و جمعی از فرماندهان نظامی برگزار شد.

سردار ارجمند فر، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در این مراسم اظهار داشت: هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان باید امروز به عنوان یک ضرورت شناخته شود.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد: شرایط منطقه ای در حال حاضر بسیار پیچیده است و دشمنان شرایط ویژه ای را ایجاد کرده اند و همواره به دنبال ایجاد تنش و جنگ هستند.

سردار ارجمندفر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تشدید تحریم های ظالمانه و نیز ترور شهید محسن فخری زاده از توطئه های دشمنان این انقلاب و ملت هستند، لذا جامعه ما برای مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند بینش و بصیرت است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: ترور شهید محسن فخری زاده؛ دانشمند هسته ای ایران نباید هرگز باعث ناامیدی ما شود، باید همه ادامه دهنده راه این شهید گرانقدر باشیم و نیز در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم که این کارها عملا زمینه شکست دشمنان را مهیا خواهد کرد.

این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه سپاه بیت المقدس کردستان همواره حضوری بسیار تاثیرگذار در بحث محرومیت زادیی، مبارزه با شرایط کنونی کرونا، انجام رزمایش کمک های مومنانه و... در این استان داشته و دارد.

براساس این گزارش در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار فلاح، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان معرفی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha