جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آتش‌زر

حوزه/ یک کارشناس رسانه گفت: کیفیت تولیدات نمایشی سیما به شدت اُفت کرده است. این افت کیفیت نیز به اندازه‌ای فاحش است که به راحتی می‌توان آن را تشخیص داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی آتش‌زر کارشناس رسانه در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: به نظرم در دوره فعلی رسانه ملی، کیفیت تولیدات نمایشی سیما به شدت افت کرده است. این افت کیفیت نیز به اندازه‌ای فاحش است که به راحتی می‌توان آن را تشخیص داد.

وی افزود: در دوره‌های پیشین ، اهداف سخت‌افزاری یا نرم افزاری تا حدی مدنظر بود، البته در همان دوران نیز نقطه ضعف‌هایی وجود داشت، اما در اندازه‌های رسانه ملی تا حدودی نتایج قابل قبول بود، ولیکن متاسفانه در دوره فعلی چنین دستاوردهایی مشاهده نمی‌شود.

‌این کارشناس رسانه ادامه داد: انتقاد از صدا و سیما یک نظر شخصی نیست، بلکه از اظهارنظر مردم نیز می‌توان این امر را مشاهده کرد که رسانه ملی کم کم جایگاه خود را در بین مخاطبان از دست داده و حتی برخی از آنها تلویزیون را به فراموشی سپرده‌اند. افت کمی و کیفی در شرایطی است که با توجه به امکاناتی که هم اکنون در دست رسانه ملی است این انتظار می‌رفت اگر قرار نیست پیشرفتی حاصل شود حداقل پسرفت نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: در گذشته رسانه ملی حتی برای سینما تامین نیرو می‌کرد. یعنی بازیگران و کارگردانان و فیلمنامه‌نویسان از تولیدات نمایشی تلویزیون به سینما راه پیدا می‌کردند، اما امروز دقیقاً وضعیت برعکس شده و می‌بینیم از برنامه‌های نمایشی گرفته تا مسابقات و سرگرمی این بازیگران سینما هستند که برای تلویزیون جذب مخاطب می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha