چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه استان تهران

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران بر تأسیس مرکز طرازسنجی در حوزه علمیه تهران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در جلسه شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه استان تهران، استاد رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران که به صورت مجازی در جلسه حاضر بود با تشکر و قدردانی از فعالیت های جهادی مدیر و معاونان استان گفت: تحرک و جهت گیری های خوبی در مدیریت حوزه علمیه استان مشاهده می شود و با به نتیجه رسیدن این اقدامات شاهد انقلابی در روند امور حوزه تهران خواهیم بود.

وی بر واگذاری امور در حد امکان به مدارس علمیه در قالب طرح مدرسه‌محوری و راه اندازی مرکز طرازسنجی حوزه علمیه تهران تاکید کرد.

در ادامه جلس، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گزارشی بیان داشت: رویکرد کلی امور در مدیریت حوزه علمیه استان بر انجام کارها به صورت جهادی متکی بر برنامه ریزی دقیق و اسناد بالادستی حوزه های علمیه است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۹۹، سند برنامه پنج ساله دفترچه آمایش و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ آماده و به شورای استان ارائه خواهد شد و قرار است عمده امور مربوط به جذب سال جدید تحصیلی و صدور کد طلاب تا پایان سال به اتمام برسد.

در این جلسه معاونین حوزه علمیه استان نظرات و دغدغه های خود را با رئیس محترم شورا در میان گذاشتند.

همچنین از معاونین آموزش و منابع انسانی، حجج اسلام عاشوری و مذهب جعفری به دلیل عملکرد خوب و فعالیت های جهادی در جهت پیشبرد مسائل حوزه استان قدردانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha