جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام شعبانلی

حوزه/ اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهرستان آوج اهانت به ساحت حضرت امام خمینی(ره) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی ظهر امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور توسط استکبار جهانی و اسرائیل غاصب، اظهار داشت: این قبیل ترورها نشانه عجز و استیصال دشمنان در مقابله با دستاوردهای انقلاب اسلامی است که متاسفانه در سال های اخیر دانشمندان هسته ای و برجسته را از ما گرفتند.

حجت الاسلام شعبانلی خاطرنشان کرد: قطعا همرزمان شهدای هسته ای راه و مسیر آنها را ادامه خواهند داد و دشمنان و رژیم صهیونیستی بدانند که انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت، چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بیان فرمودند که دوران بزن و درو تمام شده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: شهید فخری زاده یکی از دانشمندان برجسته و گمنام این کشور بود که توانست در بخش های مختلف هسته ای و موشکی و همچنین در درمان بیماری کرونا نقش داشته باشد.

حجت الاسلام شعبانلی همچنین با اظهار تاسف از اهانت به حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: امام خمینی(ره) بر دل ها و قلب های مردم ایران حاکم بودند و جسارت به این شخصیت برجسته محکوم و قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: ایشان با بصیرت بالا و هوشمندی خاص خود به خنثی سازی توطئه های دشمنان، بدخواهان و منافقان می پرداخت و با رهنمودهای داهیانه و پیامبرگونه خود به شکل حقیقی عامل اتحاد و انسجام جامعه اسلامی بود

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha